پویش مطالبه تولید «گاندو ۲» 4000 نفری شد

پویش مطالبه تولید «گاندو ۲» 4000 نفری شد



پس از نامه ۲۰۰ خانواده شهید در حمایت از تولید سری جدید مجموعه تلویزیونی «گاندو» اقشار مختلف مردم به این پویش پیوسته‌اند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از نامه ۲۰۰ خانواده شهید در حمایت از تولید سری جدید مجموعه تلویزیونی گاندو موجی از پیوستن اقشار مختلف مردم به این پویش شكل گرفته به صورتی كه با گذشت بیش از ده روز از اعلام فراخوان شركت در پویش تولید گاندو ۲ تعداد شركت‌كنندگان در این پویش به مرز 4000 نفر رسیده است.
با توجه به هجمه‌های ناجوانمردانه به عوامل تولید و پخش سریال گاندو، فراخوان شركت در پویش مطالبه تولید «گاندو ۲» اعلام شد كه با گذشت ده روز از اعلام آن تعداد شركت‌كنندگان در این فراخوان سراسری به 4000 نفر رسیده است.
نكته جالب حضور شركت‌كننده‌هایی از سراسر ایران و كشور‌های اروپایی و آمریكایی است. در این میان موضوعی كه بیش از هرچیزی به چشم می‌خورد تنوع مشاغل شركت‌كنندگان شامل كارگر، راننده، دانشجو، طلبه، تاجر، پزشك، مهندس و حتی خانه‌دار است.
عموم مردم و علاقه‌مندان همچنان می‌توانند همراهی خود را با نامه خانواده معظم شهدا درباره ساخت قسمت دوم سریال گاندو اعلام و متقاضی تولید سری دوم این سریال شوند.
مخاطبان و علاقه‌مندان برای مشاركت در این پویش فقط كافی است نام كامل، نام شهرستان، نام شهر یا روستا و عنوان شغل خود را طبق الگوی زیر در پیام‌رسان‌های «ایتا» یا «بله» ارسال كنند.
درصد قابل‌توجهی از شركت‌كنندگان در این پویش هستند و این پویش در ادامه نامه خانواده شهدا در اعلام حمایت از تولید سریال گاندو است.