مجری «شب سینما» مشخص شد

مجری «شب سینما» مشخص شد


با از سرگیری پخش مجموعه برنامه‌های «شب‌های هنر» در شبكه چهار سیما، پخش سری جدید «شب سینما» نیز از ۳ مرداد  
آغاز می‌شود.
به گفته حمیدرضا توسلی تهیه‌كننده شب سینما در گفت‌وگو با فارس، اجرای برنامه را در سری جدید امیرحسین ندایی بر عهده دارد و قرار است در قسمت اول موضوع «قهرمان در سینمای ایران، رویای ایرانی و سبك زندگی» با حضور عبدا... اسفندیاری كارشناس سینما مورد بررسی قرار گیرد.
وی افزود: در برنامه این هفته به بهانه آغاز اكران «قصر شیرین» سیدرضا میركریمی، با این كارگردان سینما به صورت تلفنی با در خصوص جدیدترین اثر سینمایی‌اش گفت‌وگو می‌كنیم. فیلم‌ قصر شیرین ساخته سیدرضا میركریمی از چهارشنبه ۲ مرداد اكران خود را آغاز می‌كند. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین فیلمنامه را كسب كرد.
تهیه‌كننده شب سینما گفت: در برنامه چهارشنبه با ستار چمنی‌گل به صورت تلفنی درخصوص فعالیت‌هایش گفت‌وگو می‌شود. فیلم سینمایی «گل‌نساء» به كارگردانی ستار چمنی‌گل در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران در دو سئانس مختلف از جمله؛ در ساعت ۱۶ روز یكم مرداد (۲۳ جولای ۲۰۱۹) و همچنین در ساعت ۱۷ روز ششم مرداد ماه (۲۸ جولای ۲۰۱۹) در چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «دوربان» در كشور آفریقای جنوبی روی پرده می‌رود كه به همین بهانه با وی گفت‌وگو می‌كنیم.
توسلی افزود: در یك ارتباط زنده تلفنی دیگر با مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، به موضوع پروانه‌های ساخت و آخرین پروانه‌هایی كه برای نمایش صادر شده، می‌پردازیم.
 «شب‌های هنر» از ۲۹  ماه پخش سری جدید آن آغاز شده و از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳
به طور زنده پخش می‌شود.