پخش ناخونك از شبكه شما

پخش ناخونك از شبكه شما



مجموعه 90 قسمتی «ناخونك» به تهیه‌كنندگی محمد صالحیان و كارگردانی یزدان فتوحی از امروز هر شب ساعت ٢٣ روی آنتن شبكه شما خواهد رفت.
این سریال با نگاهی طنز و با استفاده از بخش‌‌های نمایشی كوتاه چند دقیقه‌ای تلاش دارد تا ضمن فرهنگ‌سازی و نقد عادت‌های ناپسند شهروندی و اجتماعی فضایی شاد و مفرح را برای بیننده فراهم نماید.
مجموعه ناخونك با زمان پیش‌بینی شده 40دقیقه‌ای و میانگین ده بخش برای هر قسمت طراحی شده و دارای ویژگی‌هایی همچون ریتم تند با استفاده از وله‌ها و آرم‌استیشن‌های جذاب و به‌روز است.
با توجه به نیاز مبرم جامعه برای تولید برنامه‌هایی از این قبیل با تاكید مقام معظم رهبری در جهت تقویت حس امید و شادی در میان مخاطبین به‌نظر می‌رسد ناخونك ظرفیت مناسبی برای این اتفاق داشته باشد. استفاده از كادر بازیگران شناخته‌شده مجموعه‌های موفق قبلی و تیم نویسندگان مجرب تضمینی برای دیده شدن و موفقیت ناخونك است.
ناخونك با تمركز روی موضوعاتی چون كانون خانواده، اختلاف نسل‌ها، مشكلات شهروندی و آپارتمان‌نشینی، مشكلات بیمارستان‌ها، هزینه‌های درمان، فرهنگ كتابخوانی، توجه به اماكن عمومی، ورزش و سلامتی، تربیت فرزندان و مطالبی از این دست می‌كوشد رسالت رسانه‌ای خود را به بهترین نحو ممكن ارائه نماید.
مجموعه ناخونك به تهیه‌كنندگی محمد صالحیان و كارگردانی و سرپرستی نویسندگان یزدان فتوحی و با همراهی شهرام خلج به عنوان طراح گریم تولید شده است.
مریم امیرجلالی، عزت‌ا... مهرآوران، حسین رفیعی، شهاب عباسی، ابراهیم شفیعی، یزدان فتوحی، مهرناز افلاكیان، آرش میراحمدی، نادر داهیم، ژاكلین آوازه، میرحامد تهرانی، مرتضی رستمی، محمدرضا خسروی، مهران ضیغمی و ... از جمله بازیگران سریال ناخونك هستند.
این مجموعه 90 قسمتی كه كاری مشترك از شركت صوتی و تصویری سروش و معاونت امور استان‌ها است، از امشب هر شب ساعت ٢٣ و تكرار آن روز بعد ساعت ١٤ از شبكه شما پخش خواهد شد.