جانبداری غیرفنی  از یك پیام‌رسان

جانبداری غیرفنی از یك پیام‌رسان

 عسگری با انتقاد از این رویكرد اضافه كرد: این جریان به شكلی است كه به كل سراغ یك سری از پیام‌رسان‌ها نمی‌آیند، همان‌طور كه ما در آی‌گپ حداقل از شهریور97 تا امروز نتوانستیم یك جلسه با دولت كه سیاست‌گذار اصلی این حوزه است،
داشته باشیم.
در این فاصله به درخواست خودم تنها یك بار توانستم مدیرعامل شركت زیرساخت را ببینم، نه آقای وزیر، معاونان و... را. در همین بین پیام‌رسان‌هایی هستند كه در مورد آنها قضاوتی نمی‌كنم و امیدوارم از ما قوی‌تر باشند، برای آنها فضای نمایشگاهی فراهم می‌شود، جلسات ویژه و نشست‌های خبری می‌گذارند، نامه‌های سفارشی به سازمان‌ها و نهادهای مختلف زده می‌شود و مواردی كه از جایی به بعد مردم هم متوجه سفارشی‌سازی آن می‌شوند. حتی شما آی‌گپ را اگر در توییتر جست‌و‌جو كنید، در یكی از پربازدیدترین توییت‌های مرتبط، گفت‌وگوی مدیرعامل آی‌گپ با وزیر ارتباطات می‌آید! در صورتی كه آن موضوع برای پیام‌رسان گپ بوده است و این نام‌گذاری هم داستان‌هایی دارد كه مفصل است.
مدیرعامل آی‌گپ در آخر یادآور شد: در هر حال ما تلاش خودمان را می‌كنیم و از سال گذشته حتی در حوزه طراحی هم این نگاه و راهبرد جدید را لحاظ كردیم. روندی كه در فضای رابط كاربری با یك مزیت فوق‌العاده رقابتی و ویژه امسال عرضه می‌شود و این جریان ادامه دارد.