ربودن تازه داماد با دستور مادرزن

ربودن تازه داماد با دستور مادرزن

تحقیقات پلیسی برای یافتن تازه داماد كه یك هفته بعد از عروسی توسط مادرزنش ربوده شد، آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته نوعروس 18 ساله تبعه افغان با حضوردر دادسرای جنایی تهران ازمادر 50 ساله‌اش، ناپدری و برادرناتنی خود به اتهام ربودن شوهرش شكایت كرد. همزمان با تشكیل پرونده قضایی تحقیقات پلیسی آغاز شد. نوعروس به افسر تحقیق گفت: شش ماه پیش زمانی كه به خانه خاله‌ام رفته بودم با امیر كه همسایه‌شان بود، آشنا شدم و بعد از علاقه به هم تصمیم گرفتیم ازدواج كنیم. او به خواستگاری‌ام آمد و مادرم سعی می‌كرد این خواستگارم را نیز مثل سه خواستگار دیگرم رد كند كه نتوانست. نزدیكی عروسی، مادرم بنای ناسازگاری گذاشت و برای برهم زدن عروسی یك‌بار مرا ربود و به خانه شوهر سوم و موقتش در اطراف شهریار برد و با برادرناتنی‌ام مرا در آنجا كتك زدند و می‌خواستند مرا بكشند.  هووی مادرم دلش برایم سوخت و تلفنی به شوهرم خبر داد كه به آنجا آمد و در نبود مادرم مرا نجات داد. اگر فرار نمی‌كردم می‌خواستند با قرص مرا به قتل برسانند. عصر هفتمین روز زندگی مشتركم همراه مادرشوهرم برای خرید از خانه بیرون رفتیم. شوهرم همراه پسر 16 ساله یكی از اقوام در خانه بود.
وی گفت: ساعاتی بعد كه به خانه آمدیم دیدیم پسر مهمان مصدوم شده است. با او حرف زدیم و متوجه شدیم مادرم، شوهرصیغه‌ای‌اش و برادرناتنی‌ام با دو نفر كه لباس بیمارستان به تن داشتند شوهرم را ربوده و متواری شده‌اند. با تلفن مادرم و برادرناتنی تماس گرفتم كه پاسخ ندادند. مادرم بیماری روحی ندارد، اما انتقامجو است. مادرم چند سال پیش برایم تعریف كرده بود كه 20 سال پیش و به فاصله یك هفته دو قتل انجام داده است.
با شكایت این زن، ماموران در محل ربوده شدن شوهرش حاضر شدند و در بازبینی دوربین‌های مداربسته نصب شده در محل متوجه شدند كه مادر، برادرناتنی‌اش و شوهرصیغه‌ای او با پراید به محل آمده‌اند و همراه دو مرد جوان كه لباس فرم آسایشگاه روانی به تن داشته‌اند به زور وارد خانه شدند، پسر نوجوان را مصدوم و با شوكر داماد 22 ساله را بدحال كرده و بعد از بستن دست و پایش او را داخل آمبولانس انداخته و بعد از حركت، آمبولانس را اسكورت كرده و از محل دور شدند.
تحقیقات پلیسی درباره سرنوشت تازه داماد ادامه دارد.