قتل به خاطر یك پیراهن!

قتل به خاطر یك پیراهن!

مرد شرور پس از آزادی از زندان سراغ مغازه‌داری رفت تا از او لباس مجانی بگیرد، اما این درخواستش با قتل پایان گرفت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، روز 4 مرداد امسال، ماموران پلیس در جریان درگیری خونین در یك مغازه لباس‌فروشی در كهریزك قرار گرفتند. پس از حضور تیم پلیس در لباس‌فروشی مشخص شد، دو برادر به نام‌های شاهین و شایان با ورود به مغازه با مرد لباس‌فروش و دوستش درگیر شده و آنها را با چاقو مجروح كرده و گریخته‌اند.  دو مصدوم سریع به بیمارستان منتقل شدند كه دوست صاحب مغازه به نام قادر بر اثر شدت جراحات جان باخت. با مرگ قادر، پرونده برای رسیدگی در اختیار تیم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران در نخستین گام به بررسی فیلم دوربین مداربسته مغازه پرداخته و جزئیات از درگیری برای آنها روشن شد. در بررسی اولیه مشخص شد مقتول بر اثر اصابت ضربه به گردنش فوت شده است. همچنین در تحقیقات بعدی از محل جنایت و شاهدان عینی، مشخص شد دو برادر از افراد شرور منطقه هستند كه ابتدا شایان با مراجعه به مغازه لباس‌فروشی با صاحب مغازه درگیری لفظی داشته و با دخالت مقتول درگیری بالا می‌گیرد و بعد از گذشت چند دقیقه برادر شایان، وارد درگیری شده و با سلاح سردی كه در دست داشتند مالك مغازه و دوستش را مجروح كرده و متواری می‌شوند.
با تحقیقات پلیسی، مخفیگاه ضاربان در محدوده ورامین شناسایی شد و با هماهنگی مرجع قضایی 9 مرداد 
هر دو نفر دستگیر و به پلیس آگاهی پایتخت منتقل شدند. شایان در تحقیقات اقرار كرد پس از رهایی از زندان برای خرید لباس به مغازه لباس‌فروشی مراجعه كرده و چون پولی نداشته از صاحب مغازه خواسته لباس را به صورت مجانی به او بدهد كه این مساله به درگیری منجر شده و دوست وی كه در مغازه حاضر بوده وارد ماجرا شده و این مساله باعث دخالت شاهین و قتل شده است.
در بررسی سوابق هر دو برادر مشخص شد از افراد شرور منطقه باقرشهر و دارای چند سابقه كیفری در زمینه شرارت، تیراندازی و مواد مخدر هستند.