فوتبال اروپا

فوتبال اروپا

رونالدو می‌خواهد 
كنار ایكاردی بازی كند

بعد از آن‌كه تلاش یوونتوس برای معاوضه پائولو دیبالا و روملو لوكاكو به بن‌بست خورد، مدیران این تیم بار دیگر به فكر خرید مائورو ایكاردی افتادند.
 این مهاجم آرژانتینی به‌دلیل حاشیه‌هایی كه فصل گذشته داشت، از سوی باشگاه اینتر در فهرست فروش قرار گرفت. در همین حال، روزنامه ایتالیایی گازتا دلو اسپورت در گزارشی اعلام كرد كه كریس رونالدو به طور ضمنی حمایت و تایید خود از این خرید را اعلام كرده است. بنا بر این گزارش، رونالدو معتقد است كه با حضور ایكاردی، فضا در زمین برای حركات او در خط حمله بازتر می‌شود.

سانه، شكار دقیقه 90 بایرن
در فاصله تنها چند روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا، بایرن مونیخ سعی می‌كند لروی سانه،‌هافبك تهاجمی من‌سیتی را شكار كند. بحث انتقال این بازیكن 23 ساله به جمع باواریایی‌ها از چند هفته پیش مطرح شده است.
 تازه‌ترین خبر را در این زمینه رسانه‌های انگلیسی منتشر كردند مبنی بر این‌كه این بازیكن جوان در روزهای گذشته با برخی هم‌تیمی‌هایش صحبت كرده و گفته می‌خواهد جمع سیتیزن‌ها را ترك كرده و به بایرن مونیخ ملحق شود. در حالی كه آبی‌های منچستر برای فروش این بازیكن رقم 150 میلیون یورو را اعلام كردند، مدیران بایرن تلاش می‌كنند با رقمی حدود صد میلیون یورو او را جذب كنند.

رونی در قامت مربی-بازیکن دربی کانتی
 وین رونی بعد از یك فصل حضور در فوتبال آمریكا، از ابتدای سال جدید میلادی به فوتبال انگلیس بازمی‌گردد. طبق اخباری كه نشریه انگلیسی تلگراف منتشر كرده، كاپیتان سابق منچستر روز گذشته با مدیران باشگاه دربی‌كانتی به توافق رسید تا به عنوان بازیكن-مربی كار خود را در این تیم شروع كند. دربی‌كانتی فصل گذشته با سرمربیگری فرانك لمپارد تا آستانه صعود به لیگ برتر انگلیس پیش رفت، اما در آخرین گام در بازی‌های پلی‌آف صعود به لیگ برتر، مغلوب استون ویلا شد و از انجام این كار بزرگ بازماند.

​​​​​​​اریكسن در سبد خرید منچستر
مدیران منچستر می‌خواهند قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، یك بازیكن به خط‌هافبك خود اضافه كنند. بر همین اساس روزنامه دیلی‌میل گزارش داد كه سران باشگاه منچستر به‌دنبال جذب كریستین اریكسن،‌هافبك دانماركی تاتنهام هستند.  قرارداد اریكسن با تاتنهام تنها یك سال دیگر اعتبار دارد و تیم‌های زیادی به‌دنبال او هستند. 
شیاطین سرخ در حالی به‌دنبال خرید اریكسن هستند كه باشگاه تاتنهام هم در تلاش برای جذب برونو فرناندس از اسپورتینگ لیسبون است تا او را جانشین اریكسن كند. اریكسن تاكنون در 227 بازی برای اسپرزها، 66 گل به ثمر رسانده است.