دستگیری شیطان جنوب پایتخت

دستگیری شیطان جنوب پایتخت


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری مرد جوان شیطان صفتی خبر داد كه پس از سوار كردن بانوان جوان، آنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، سرهنگ كارآگاه علی گودرزی در توضیح این خبر گفت: اواخر آذر سال گذشته پرونده‌های مشابهی مبنی بر آزار و اذیت تعدادی از زنان جوان توسط راننده یك دستگاه خودروی سواری پژو 405 از دادسرای امور جنایی ناحیه 27 تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره 16 پلیس آگاهی ارجاع شد. در اظهارهای مشابهی به كارآگاهان گفتند؛ بین ساعت 19 تا 22، برای رفتن به خانه از محدوده‌های متروی نواب یا راه‌آهن به مقصد نازی‌آباد سوار یك دستگاه خودروی پژو شدیم كه راننده آن مرد جوانی حدود 30 ساله بود كه پس از طی مسافتی، به سمت اتوبان قم تغییر مسیر داد. به‌خاطر دودی بودن شیشه‌های ماشین كسی متوجه كمك خواهی ما نشد و راننده در محلی خلوت نقشه شیطانی‌اش را اجرا كرد. او بعد از آزار و اذیت، ما را در كنار اتوبان رها كرد و از محل دور ‌شد.
وی ادامه داد: كارآگاهان در تحقیقات پلیسی و پایش پلاك‌های اعلامی موفق به شناسایی فردی سابقه دار و یك دستگاه پژو پارس نقره‌ای رنگ شدند. با هماهنگی‌های قضایی، متهم یكم مرداد در محدوده افسریه در حالی كه سوار بر خودرویش بود، دستگیر و به اداره شانزدهم منتقل شد. متهم پس از مواجهه حضوری که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم‌های ارتكابی‌اش اعتراف كرد.