مقابله باتیستا با سارقان نوجوان

مقابله باتیستا با سارقان نوجوان

دیو باتیستا این روزها مشغول امتحان بخت خود در گونه كمدی اكشن است. فیلم تازه او «خانه تله» هم حال و هوایی كمدی اكشن دارد و یك بار دیگر او را با كودكان و نوجوانان درگیر و همراه می‌كند. فیلمنامه فیلم را گری اسكات نوشته كه با گروه «سریع و آتشی»‌ها همكاری می‌كند. در داستان خانه تله هم، باتیستا یك مامور مخفی زبده است كه باید با همكاری و یاری گروه خود، با دسته‌ای از دزدان مقابله كند. اما این دزدان شبیه دیگر دزدان فیلم‌های گونه اكشن نیستند!
دزدانی كه باتیستا و همكارانش باید با آنها مبارزه كنند، چند تا كودك و نوجوان هستند كه كارشان سرقت از والدینشان است. آنها قانون مقابله با نوجوانان متخلف را هم دور زده و اهمیتی به دستورات اداره پلیس و ماموران آن نمی‌دهند. اما با ورود یك مامور مخفی، شرایط كار و زندگی (و البته سرقت) این بچه‌ها تغییر می‌كند.
باتیستا یكی از تهیه‌كنندگان خانه تله است. او هم‌اكنون «جاسوس من» را آماده نمایش عمومی دارد در این كمدی اكشن هم باتیستا با یك دختر بچه كوچولو و شیطان همبازی و همراه است.
تماشاگران  سینما دیو باتیستا را به‌خاطر بازی در نقش یک موجود نیمه فضایی در مجموعه اکشن علمی تخیلی و ابرقهرمانانه «نگهبانان کهکشان» می‌شناسند. این قهرمان دنیای ورزش بعد از بازی در چند نقش کم اهمیت، با حضور در یکی از نقش های اصلی این مجموعه کمیک استریپی بود، که
به شهرت زیادی رسید./ ورایتی