قدوس و عزت‌اللهی چرا نیستند؟!

اردوی ملی‌پوشان برای دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی آغاز شد

قدوس و عزت‌اللهی چرا نیستند؟!

تیم‌ملی ایران فردا كشور را به مقصد هنگ‌كنگ ترك می‌كند. ملی‌پوشان قرار است روز 19 شهریور اولین بازی خود را در دور اول مقدماتی جام‌جهانی مقابل این تیم انجام دهند. تمرینات ایران از روز یكشنبه آغاز شد و بازیكنان زیر نظر مارك ویلموتس كار خود را شروع  کردند. بازیكنان ایران قرار است فردا ساعت 19 به وقت تهران كشور را ترك كنند و عازم این سفر طولانی شوند.  آخرین خبر از اردوی تیم آن بود كه همه بازیكنان به غیر از سردار آزمون اضافه شده‌اند. این بازیكن احتمالا امروز وارد كشور می‌شود تا به اردو ملحق شود. ویلموتس تاكید داشت بازیكنان پیش از سفر بیایند تا همگی دسته جمعی عازم هنگ كنگ شوند. علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، میلاد محمدی، كریم انصاری‌فرد و... از جمله لژیونرهایی هستند كه در روزهای اخیر وارد تهران شده و به اردوی تیم ‍‌ملی ملحق شده‌اند.
در این اردو بازیكنانی مثل سامان قدوس و سعید عزت‌اللهی هم حضور دارند. اولی كه از سوی فیفا محروم شده و موقتا اجازه ندارد برای تیم ملی به میدان برود. البته ویلموتس قصد نداشت سامان را دعوت كند. قبلا طارمی هم محروم شده بود، ولی كی‌روش اجازه داشت در بازی‌های دوستانه از این بازیكن استفاده كند. منتها از آنجا كه تیم ملی فعلا برنامه‌ای برای بازی‌های دوستانه ندارد، سامان دعوت نخواهد شد. با وجود درخواست‌های ویلموتس فدراسیون نتوانسته به خاطر مشكلات مالی بازی‌های تداركاتی جور كند و قطعا این به نفع تیم‌ملی ایران نیست.
همچنین سعید عزت‌اللهی هم چون به تازگی تیم باشگاهی‌اش مشخص شده، از فهرست ویلموتس خط خورده است. نكته این‌كه امید ابراهیمی هم به تازگی به یوپن ملحق شده ولی در اردو هست یا بازیكنی مثل كنعانی‌زادگان اصلا بازی نكرده ولی نامش در فهرست دیده می‌شود. دیروز شایعات زیادی درباره علت خط خوردن عزت‌اللهی مطرح شد. یكی از این شایعات حكایت از آن داشت كه احتمالا او تا اطلاع ثانوی دعوت نخواهد شد. دلیل را هم كسی نمی‌داند. دیروز تلاش كردیم با این بازیكن درباره چرایی خط خوردنش از فهرست صحبت كنیم. او هم ترجیح داد سكوت كند و فقط به گفتن این مساله بسنده كرد كه در جریان بوده است. از تیم ملی با خبر شدیم عزت‌اللهی در فهرست اولیه ویلموتس هم بوده ولی لحظه آخر نامش خط خورده است. باید دید آیا عزت‌اللهی برای دیدار با كامبوج در مهرماه هم دعوت می‌شود یا نه؟