یك نقش چالش‌بر‌انگیز

یك نقش چالش‌بر‌انگیز


رضا مولایی، بازیگر سریال ترور خاموش درباره نقشش در این سریال به جام‌جم می‌گوید: خیلی سخت است قبل از كار درباره نقش صحبت كنم، چون باید مراقب باشیم قصه لو نرود. دلیل این‌كه بازی در این اثر را پذیرفتم، این بود كه نقش را دوست داشتم. ضمن این‌كه اعتیاد جزو موضوعاتی است كه دغدغه شخصی ام بود.
وی ادامه می‌دهد: در این سریال نقش سروش را بازی می‌كنم كه خیلی شخصیت چالش‌بر‌انگیزی است. بازیگر روبه‌رویم در این سریال ستاره اسكندری است. او بازیگر درجه یك است و بسیار برای كارش انرژی می‌گذارد. سال‌ها در تئاتر كارهای همدیگر را می‌دیدیم و فقط در سریال با من بمان كه سال‌ها پیش تولید شده بود همبازی بودیم، اما مقابل همدیگر در آن سریال نبودیم، اما در سریال ترور خاموش هم بودیم. تجربه همكاری با این بازیگر خوش انرژی عالی بود. همچنین چند بار با آقای معظمی كار كرده بودم و گروه را می‌شناختم. در مجموع همه این موارد دست به دست هم داد تا من در این مجموعه بازی كنم.
این بازیگر در پاسخ به این سؤال كه معظمی چقدر دست شما را برای خلق نقش باز می‌گذاشت، توضیح می‌دهد: كار كردن با آقای معظمی خیلی لذتبخش است. او مرتب درباره كار با بازیگر گپ می‌زند و تعامل با او در طول كار برای بازیگر عالی است و شیرین. در مجموع بازیگر برای خلق نقش دستش باز است.