نهضت اشتغال‌زایی بنیاد بركت به مركز ایران رسید

نهضت اشتغال‌زایی بنیاد بركت به مركز ایران رسید

معاون توسعه‌ كارآفرینی اجتماع‌محور بنیاد بركت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: در ادامه‌ نهضت اشتغال‌زایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مردمی كردن اقتصاد كه از سوی بنیاد بركت به منظور محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و توزیع عادلانه‌ فرصت‌ها و منابع در روستاها و مناطق محروم و كمتر برخوردار كشور در حال اجراست، این بنیاد دامنه‌ فعالیت‌های خود را به استان مركزی گسترش داده است.
به گزارش جام‌جم، رضا راضی‌زاده افزود: بر این اساس و در مرحله‌ اول، ۳۰۰ طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور «سحاب» (سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال بركت) در شهر خمین، زادگاه رهبر كبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و ۳۰ روستای این شهرستان به اجرا درمی‌آید.
به گفته‌‌ معاون توسعه‌ كارآفرینی اجتماع‌محور بنیاد بركتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، اجرای این تعداد طرح اشتغال‌زایی منجر به ایجاد ۹۰۰ شغل در روستاها و مناطق محروم استان مركزی خواهد شد.
وی از راه‌اندازی كامل ۳۰۰ طرح اشتغال‌زایی هدف‌گذاری شده در شهرستان خمین در نیمه‌ دوم سال جاری خبر داد و عنوان كرد: برای عملیاتی شدن تعداد طرح مذكور، ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی
شده است. راضی‌زاده، استان مركزی را به عنوان یكی از استان‌های هدف جدید بنیاد بركتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای ایجاد فرصت‌های شغلی، رونق تولید و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد تأكید ریاست ستاد اجرایی ذكر كرد و یادآور شد: در گام اول، اشتغال‌زایی در شهر خمین به عنوان زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در دستور كار قرار گرفته است.