یك كمدی تازه‌نفس در راه شبكه 3

یك كمدی تازه‌نفس در راه شبكه 3


سریال‌سازی كه یكی از اركان ثابت برنامه‌های تولیدی محسوب می‌شود، خیلی وقت است كه در تلویزیون به شكل ویژه‌ای رونق پیدا كرده است و گروه‌های مختلفی به سراغ آن رفته‌اند. بعضی از این افراد و گروه‌ها سال‌هاست كه عضو ثابت تلویزیون هستند و اغلب در این قاب فعالیت می‌كنند و دیده می‌شوند. اما در كنار آنها هستند چهره‌ها و كارگردانانی كه هر از گاهی از قالب دیگری مثل سینما پا به این حوزه می‌گذارند و برای مدتی به جای فیلمسازی، مشغول تولید سریال می‌شوند، البته عكس این ماجرا هم وجود دارد و بعضی اوقات سازندگان سریال‌ها به سینما رو می‌آورند و آنجا به كارشان ادامه می‌دهند.
این روزها هم خبری از یك كارگردان سینمایی منتشر شده كه قرار است با یك سریال به تلویزیون بیاید. علی ملاقلی‌پور، فرزند رسول ملاقلی‌پور كه با فیلم «قندون جهیزیه» به عنوان كارگردان شناخته شد، به‌تازگی مشغول ساخت مجموعه‌ای برای شبكه سه شده است.
این سریال توسط حسین حقیقی و محسن ملكی در دفتر باشگاه فیلم سوره، نوشته شده و قرار است در 20 تا 30 قسمت ساخته شود. نگارش و بازنویسی فیلمنامه هم توسط همین گروه انجام شده است.
قصه این مجموعه كه هنوز نام قطعی برایش مشخص و اعلام نشده، داستان كمدی اجتماعی را روایت می‌كند كه به سفارش شبكه سه سیما ساخته می‌شود. در واقع این مجموعه، سریالی كمدی است كه به مسائل اجتماعی و اقتصادی می‌پردازد و حال و هوای خانوادگی دارد.
درباره دیگر عوامل گروه، تا الان به گفته یكی از اعضای این مجموعه، عوامل پشت دوربین مشخص و تعیین شده‌اند و این روزها انتخاب بازیگران و دیگر عوامل آن سوی دوربین ادامه دارد.
و اما درباره زمان پخش این سریال هم طبق صحبت‌های مطرح شده، گروه در تلاش است تا آن را در زمستان به روی آنتن ببرد، به همین دلیل تصویربرداری مجموعه هم به زودی آغاز می‌شود و به احتمال زیاد تا آخر پاییز ادامه دارد.