ــــــچرا؟

ــــــچرا؟

حمیدرضا افتخاری، مدیر رادیو نمایش اعلام كرده كه جدول این شبكه رادیویی تغییر می‌كند.
 چرا تغییر می‌كند؟ اعلام شده كه قرار است در این شبكه از رمان‌های استخوان‌دار بهره برده شود، به همین دلیل تغییراتی اعمال می‌شود.
 دیگه چه خبر؟ مدیر رادیو نمایش تاكید كرد كه مدت كوتاهی است كه از رادیو ایران به رادیو نمایش آمده‌ و در حال حاضر مشغول ارزیابی برنامه‌هایی است كه در جدول پخش رادیو قرار دارد.
 در ادامه چه شده؟ در گام نخست و در ارزیابی‌های اولیه توانستیم بخشی از جدول پخش را از مهرماه تغییر دهیم و در گام بعدی كه فكر می‌كنم همین اوایل آبان‌ باشد، بخش دیگری از جدول پخش تغییر خواهد كرد كه بدون نقص خواهد بود. برای تغییر جدول پخش از روش‌های مختلفی استفاده كردیم كه یكی از آن موضوعی كردن جدول پخش بود.
وی درباره تغییر موضوع نمایش‌ها نیز عنوان كرد: در این باره جلسات هم‌اندیشی با تهیه‌كننده‌ها و كارگردان‌ها داشته و داریم كه ایده‌های خود را عنوان می‌كنند و در نهایت این ایده‌ها تبدیل به نمایش می‌شود. این ایده‌ها می‌تواند اقتباسی بوده یا متعلق به نویسندگان خودمان باشد. به هر حال در جدول پخش ردیف پخش‌ها تعریف دارند و در دور جدید طبق آن رویه رفتار
خواهیم كرد.
مدیر رادیو نمایش در پاسخ به این پرسش كه در تولید نمایش‌های رادیویی نگاهتان به رمان‌های داخلی است یا خارجی، گفت: در حقیقت تلاش و نگاه ما به ادبیات و رمان‌های استخوان‌دار است و در اولویت آنها را تبدیل به نمایش خواهیم كرد و با فاصله زمانی مناسب روی آنتن خواهیم برد.