سازمان سینمایی معضل اكران فیلم‌ها را حل كند

سازمان سینمایی معضل اكران فیلم‌ها را حل كند


ساسان سالور، تهیه‌كننده سینما، این روزها فیلم «هایلایت» را به كارگردانی اصغر نعیمی در نوبت اكران دارد و علاوه بر این فیلم «سه كام حبس» به كارگردانی سامان سالور را نیز در مرحله تولید دارد. محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن‌پور، متین ستوده، مریم بوبانی، محمود نظرعلیان، یدا... شادمانی، محمد اشكان‌فر و علیرضا مهران در سه كام حبس به ایفای نقش می‌پردازند.
سالور در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره وضعیت اكران فیلم هایلایت گفت: طی جلساتی كه در روزهای گذشته داشتیم، تصمیم گرفتیم فیلم را قبل از جشنواره فیلم فجر اكران كنیم. امیدوارم كه فضا ایجاد شود و بتوانیم این فیلم را به‌زودی اكران كنیم.
تهیه‌كننده بدرود بغداد در پاسخ به این سؤال كه با توجه به وضعیت اكران فیلم‌های اجتماعی آیا قصد دارد فیلم را اكران كند، اظهار كرد: به هر حال این فیلم تولید دو سال پیش است و از آنجا كه هر فیلمی تاریخ‌مصرف دارد، باید اكران شود. امیدوارم وضعیت سینمای اجتماعی بهتر شود.
سالور در خاتمه درباره حضور در جشنواره فیلم فجر یا اكران فیلم پس از جشنواره گفت: ملاك و معیار ما جشنواره فیلم فجر نیست، اما خوشبختانه در این سال‌ها هر فیلمی كه در مقام تهیه‌كننده داشتم، در جشنواره پذیرفته شده است. تلاش ما ساختن فیلم خوب برای نمایش در ایران و حضور در جشنواره‌های بین‌المللی است تا اتفاقات خوبی را رقم بزند.