بیش از نیاز، موشك ذخیره كرده‌ایم

فرمانده سپاه در آیین رونمایی از دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی آمریكا:

بیش از نیاز، موشك ذخیره كرده‌ایم

فرمانده كل سپاه با بیان این‌كه هدف‌های ما مشخص و نیروهای ما هم كاملا آماده و مهیا هستند، گفت: فقط به موشك‌ها تكیه نداریم، هرچند به اندازه كافی و بیش از نیاز ذخیره كرده‌ایم.
به گزارش ایسنا، سرلشكر حسین سلامی در آیین رونمایی از دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی آمریكا با بیان این‌كه واشنگتن مجبور است چیزهایی را كه خودش ساخته خراب كند، بیان كرد: در افغانستان گروه‌های تروریستی را ساختند و خودشان مجبور شدند آن را ویران كنند. سركرده داعش را خود پرورش دادند و مجبور شدند خودشان منهدم كنند. این مثل بازی كودكان است كه خانه درست می‌كنند و خودشان خراب می‌كنند. داستان امروز این است.
سلامی با بیان این كه جهان بسیار بزرگ‌تر از آمریكا شده است، گفت: دیگر آمریكا در هیچ چیز اولین نیست. همه اولین‌ها را از دست داده و قدرت، سیاست، منطق، جغرافیا همه چیز توزیع شده است، بنابراین جهان امروز، دیگر یك جهان سلسله مراتبی از قدرت نیست كه در رأس آن یك رژیم حكم براند و دیگران برای او و ترجیحات او عمل كنند. حتی می‌بینید علاوه‌بر دشمنان آمریكا دوستان دیرینه و سنتی او هم دیگر بر اساس اولویت‌ها و ترجیحات سیاسی او عمل نمی‌كنند، اینها شكست‌های راهبردی است كه به تدریج در میدان خود را نشان می‌دهد.
وی یادآور شد: اما ملت ایران امروز در زیباترین و طلایی ترین دوران حیات خود ظرف صدها سال گذشته زندگی می‌كند. ملتی سرافراز، سربلند، مقاوم، قدرتمند، آگاه، با ایمان، صاحب تجربه مبارزاتی بزرگ، تجربه شكست دادن قدرت‌های بزرگ، تجربه شكست خوردن ائتلافی از قدرت‌های بزرگ، امروز در ارتفاع بلندی در عالم ایستاده است.
فرمانده كل سپاه تاكید كرد: البته ایران به هیچ نقطه‌ای از جهان چشم ندارد، اما امروز قدرتش را تا آنجا توسعه می‌دهد كه هر دشمنی هر نقطه‌ای را بخواهد مبدا عملیاتی علیه ایران كند آن مبدا ویران خواهد شد. بنابراین نگاه ما به فراتر از مرزها به این عنوان است كه میدان تاثیر قدرتمان را آن‌قدر امتداد بدهیم تا در هر نقطه‌ای كه دشمن اراده كند توطئه‌ای به پا كند آن نقطه را مورد هدف قرار دهیم. ما توانایی فنی این مساله را یافته‌ایم. سلامی با تاكید بر این كه ما در متن تحریم‌ها، فشارها و محاصره‌ها رشد كرده‌ایم گفت: این رشد را همه این دوربین‌ها می‌توانند ببینند. می‌توانند آن را منعكس كنند. پس هم صاحب قدرتی هستیم و هم اراده اعمال این قدرت در اختیار ماست. ما هم اراده داریم هم قدرت و هم ظرفیت تحمل هر منازعه‌ای را.
وی افزود: ملت ایران در خود ظرفیت‌های عجیب و عظیمی ایجاد كرده است. اقتصاد این جامعه بر اثر تحریم‌های جهانی نه‌تنها فرونپاشید بلكه جان گرفت. این شخصیت نوین ایران است و این شاكله جدید ایران بزرگ است كه امروز می‌توان به آن افتخار كرد.