بررسی علت شلوغی صف‌ها در پمپ‌بنزین‌ها

بررسی علت شلوغی صف‌ها در پمپ‌بنزین‌ها


 رئیس انجمن شركت‌های زنجیره‌ای تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی كشور گفت: نگرانی مردم نسبت به ذخیره سهمیه سوخت برای ماه‌های آینده، باعث افزایش درخواست مردم برای سوختگیری در ابتدای ماه شده است.
ناصر رئیسی‌فرد در گفت‌وگو با میزان اظهار كرد: در جریان اغتشاشات اخیر حدود ۲۵ جایگاه سوخت در استان تهران دچار آسیب‌دیدگی شده است.
رئیس انجمن شركت‌های زنجیره‌ای تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی كشور در تشریح علت صفوف طولانی در جایگاه‌های سوخت تصریح كرد: اخبار اعلام شده از سوی شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر حذف سهمیه سوخت وانت‌ها و تاكسی‌ها در پایان هرماه، موجب نگرانی مردم نسبت به ذخیره سهمیه سوخت برای ماه‌های آینده شده و همین موضوع باعث افزایش درخواست برای سوختگیری در ابتدای ماه و طویل شدن صف‌ها در جایگاه‌های سوخت‌رسانی شده است.
وی با بیان این‌كه برای بسیاری از رانندگان خودرو پر كردن باك ۶۰ لیتری خودرو با قیمت ۱۸۰ هزار تومان سخت است، افزود: به دلیل گرانی بنزین بسیاری از رانندگان تاكسی در مراجعه به جایگاه سوخت بین ۱۰ تا ۱۵ لیتر بنزین می‌زنند و پس از تمام شدن آن دوباره اقدام به سوختگیری می‌كنند كه این موضوع نیز در افزایش صف پمپ‌بنزین‌ها تأثیر می‌گذارد.