12 درمانگاه جدید برای بسیجیان ساخته می‌شود

12 درمانگاه جدید برای بسیجیان ساخته می‌شود


عیسی مالمیر، مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان از افتتاح 12 درمانگاه جدید وابسته به این موسسه تا آغاز دهه فجر خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این 12 مركز، مجموع تعداد درمانگاه‌های ما به 57 عدد خواهد رسید.
مالمیر در نشستی كه صبح دیروز با حضور اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت 40سالگی بسیج برگزار شد، ارائه خدمات جامع بیمه‌ای به بسیجیان، تعامل با مراكز درمانی غیروابسته و ارائه خدمات درمانی به محرومان جامعه را از جمله اهداف مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان برشمرد و عنوان كرد: در مسیر كمك به محرومان جامعه همكاری‌هایی را با كمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آستان قدس رضوی آغاز كرده‌ایم.
وی با اشاره به فعالیت‌های جهادی مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان، ادامه داد:‌ ما در قالب طرح جهادی سلامت‌محور «شهید رهنمون» بیش از 700 تیم پزشكی را به اردوهای جهادی اعزام كرده‌ایم. این تیم‌ها شامل پزشك، روان‌شناس و بهداشت‌یار هستند و از سال ۹۵ تاكنون، به بیش از ۱۵۰ هزار نفر در سراسر كشور خدمات درمانی ارائه داده‌اند.
مالمیر توسعه سلامت الكترونیكی و پزشكی از راه دور را نیز به عنوان یكی از اهداف آینده موسسه خدمات درمانی بسیجیان در راستای ترویج عدالت در حوزه سلامت معرفی كرد و گفت: هدف‌گذاری ما برای سال 99 این است كه طرح‌های پزشكی از راه دور را در استان‌های كردستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و فارس موضوع پزشكی راه‌اندازی
كنیم./ جام‌جم‌دیلی