حمله تیروكمانی‌ها به كمیته ملی المپیك!

صالحی‌امیری در بحث اعزام‌ها شخصا عمل نمی‌كند

حمله تیروكمانی‌ها به كمیته ملی المپیك!


پس از كسب سهمیه المپیك توسط میلاد وزیری در ماده «ریكرو»  تیروكمان، رضاصالحی امیری مدعی این شد پول اعزام این ورزشكار را كمیته ملی المپیك پرداخت كرده است؛ اظهار نظری كه واكنش شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیر و كمان را به همراه داشت.او می‌گوید:خیر،چنین حمایتی وجود نداشته است.
شعبانی بهار این را گفت و ادامه داد: صالحی‌امیری درباره اعزام افراد و كمك به تیم‌ها، موردی برخورد نمی‌كند. درباره وزیری نیز همین‌طور است. اگر شبهاتی وجود دارد، باید این شبهات را از من بپرسید. یكی از سیاست‌های صالحی‌امیری این است كه درباره برخی‌ چهره‌های بنام و مطرح، موردی حمایت می‌كند؛ آن هم از طریق فدراسیون. صالحی‌امیری اصلا در بحث اعزام وزیری، شخصا عمل نكرده است. كمیته ملی المپیك همه فدراسیون‌ها را حمایت می‌كند كه فدراسیون تیر و كمان نیز یكی از آنهاست. من نیز از حمایت‌های صالحی‌امیری تشكر می‌كنم.رئیس فدراسیون تیر و كمان درباره بدهی این فدراسیون گفت: سال گذشته دو میلیارد
و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی داشتیم كه یك میلیارد و ۲۰۰ میلیون آن پرداخت شد و بقیه آن باقی‌ مانده است. نگاه من به تمام ورزشكاران این رشته، المپیكی بوده است و به وزیری نیز قبل از اعزام گفته بودم تمام تلاش خود را برای حمایت از او خواهیم كرد.