جلسه دیروز یک دیدار بود نه مراسم روز دانشجو

جلسه دیروز یک دیدار بود نه مراسم روز دانشجو


 جناب آقای روحانی به هیچ عنوان پاسخگوی نقایص مدیریتی خودشان در موضوعات مختلف نیستند و متاسفانه جلسه‌ای که دیروز در دانشگاه فرهنگیان برگزار کردند کاملا یک جلسه ایزوله بود و تریبونی به اتحادیه‌های دانشجویی داده نشد. این شرایط که مشابه مراسم روز دانشجوی سال قبل بود این سوال را ایجاد می‌کند که چرا جناب آقای روحانی حاضر به شنیدن صحبت‌های پنج اتحادیه دانشجویی جمهوری اسلامی ایران نیست؟
البته در جلسه دیروز مباحثی از سوی مسؤول تبیین مواضع بسیج دانشجویی مطرح شد اما نکته اینجاست که از ایشان به عنوان نماینده یک سازمان دعوت شده بود نه به عنوان اعضای تشکل‌های دانشجویی.
متاسفانه این یک نگاه اشتباه است که رئیس‌جمهور در بسیاری از موضوعات، همچنان نگاه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی دارد ولی ما به عنوان جنبش عدالتخواه دانشجویی اصالتی برای طیف‌های سیاسی قائل نیستیم و معتقدیم جناب آقای روحانی باید به همه نظرها تریبون و اجازه صحبت بدهد.
بنابراین دیداری که دیروز به عنوان مراسم روز دانشجو انجام شد مورد پذیرش جریان دانشجویی نیست و یقینا جناب آقای روحانی باید در مقابل پنج اتحادیه دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف پاسخگو باشند.
سوال بعدی این است که آیا روند مدیریتی که ایشان پیش می‌برد بر اساس انقلاب اسلامی است زیرا این تحلیل داده می‌شود که شخص جناب آقای روحانی حاضر نیست در موضوعات مختلف سیاسی -اجتماعی حقایق را با مردم در میان بگذارد و بعضا تصمیماتی که ایشان دنبال می‌کند تصمیم‌گیری‌هایی است که به منافع ملی و منافع انقلاب اسلامی ضرر می‌زند.
نکته بعدی این است که ایشان روند پاسخگویی را به شکل پنهانی دنبال می‌کنند و نسبت‌ به نقدهایی که به تصمیمات ایشان وارد است در محافل خصوصی پاسخ می‌دهند. این در حالی است که ایشان باید علنا در مقابل مردم، در مقابل دانشجویان یا در تلویزیون به سوالات مختلف در موضوعاتی چون لوایح اف.ای.تی.اف یا سهمیه‌بندی بنزین پاسخ دهند.  همچنان این سوال برای ما و خیلی از مردم وجود دارد که چرا جناب آقای روحانی حاضر نیست با مردم صحبت کند و به پرسش دانشجویان پاسخ دهد؛ ما این اقدامات را مردود و یقینا این دولت را غیرپاسخگوترین دولت می‌دانیم.