داوودنژاد  مشاور كارگردان «اوج ۱۱۰»

داوودنژاد مشاور كارگردان «اوج ۱۱۰»


مهدی مطهر، مجری طرح فیلم «اوج ۱۱۰ »از پیوستن علیرضا داوودنژاد به عنوان مشاور كارگردان در این فیلم خبر داد.
مجری طرح و دستیار تهیه‌كننده فیلم سینمایی اوج ۱۱۰ با اشاره به آخرین وضعیت این فیلم به ایسنا گفت: علیرضا داوودنژاد، كارگردان سینمای ایران به عنوان مشاور پروژه این فیلم انتخاب شده، البته ایشان از ابتدای این پروژه به صورت پدرانه در كنار ما حضور داشتند و كارگردان و سازندگان فیلم را راهنمایی می‌كردند.
او با اشاره به این‌كه تیمسار ستاری یكی از شخصیت‌های مهم در نظام و همچنین در دوران دفاع مقدس بود، ادامه داد: سازمان‌های مختلف همچون ارتش جمهوری اسلامی و اوج، حساسیت درست و به‌جایی داشتند كه فیلم اوج ۱۱۰ به خوبی ساخته شود و تصویری كه از شهید ستاری در ذهن عامه مردم وجود دارد دچار خدشه نشود.
مطهر افزود: سیاوش سرمدی، كارگردان این فیلم حدود سه سال برای نگارش فیلمنامه كار پژوهشی انجام داده است و همچنین بعد از آن‌كه فیلمنامه آماده شد و به دستگاه‌های ذی‌ربط ارائه شد، حدود یك سال طول كشید تا تایید نهایی اخذ شود.
او با اشاره به این‌كه تیم سازنده این فیلم جزو جوانان آتیه‌دار سینما هستند، افزود: فیلم اوج ۱۱۰ بیوگرافی شهید ستاری نیست، بلكه تسمیار منصور ستاری را به‌عنوان شخصیتی نشان می‌دهد كه وقتی كشور دچار مشكلاتی زیادی است و از طرف دیگر بروكراسی‌های اداری اجازه خلاقیت را نمی‌دهد، تلاش می‌كند با غلبه بر موانع، به خودكفایی در تولید یك كالای استراتژیك دست پیدا كند.
مطهر با تاكید بر این‌كه قصه زندگینامه تیمسار ستاری قابلیت تبدیل شدن به یك سریال تلویزیونی را دارد، افزود: نمی‌توان همه خدماتی كه ایشان انجام دادند را در قالب یك فیلم سینمایی نشان داد و ما در فیلم اوج ۱۱۰ فقط سعی كردیم یك قصه از قصه‌های زندگی ایشان را به تصویر بكشیم.
او افزود: شهید ستاری در تاریخ ایران نشان داد جمله «ایرانی نمی‌تواند» كاملا غلط و بی‌پایه است و این تلاش ایشان آن‌قدر ارزشمند است كه باید فیلم‌ها و سریال‌ها برایشان ساخته شود. مجری طرح فیلم اوج ۱۱۰ اضافه كرد: طیف مخاطبان این فیلم همه كسانی هستند كه دوست دارند فارغ از هر نوع گرایشی به كشور خود خدمت كنند و دست از تلاش برای استقلال و خودكفایی برندارند. ایران ‏دوستان مخاطب اوج۱۱۰‌اند.
فیلم سینمایی اوج ۱۱۰ به نویسندگی و كارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه‌كنندگی جلیل شعبانی با نگاهی به بخش‌هایی از زندگی تیمسار ستاری ساخته می‌شود.