حق با شماست

حق با شماست

# پارک _خودرو 
محرمی از تهران:
 بسیاری از شهروندان اگر خودرویی در جلوی در پاركینگ‌شان پارك باشد، به خودرو آسیب وارد می‌كنند و این كار باعث نزاع می‌شود. از پلیس درخواست می‌شود تا نسبت به آگاه‌سازی مردم در این شرایط و تماس با پلیس برای حل مشكل یاد شده، اقدام کنند، چرا كه بسیاری از شهروندان از این موضوع بی‌اطلاع هستند.

# تصادف_جاده‌ای 
مرندی از تهران: 
هیچ یك از خودروهای عبوری در منطقه جاجرود در بین لاین خود حركت نمی‌كنند و تغییرات ناگهانی از یك لاین به لاین دیگر دارند كه هر لحظه احتمال وقوع تصادف را دارد.

# لوله_گاز 
جوادی از تهران:
 بعضی از كسبه میدان سپاه لوله‌های گاز را در بیرون از مغازه خود گذاشته‌اند و با روشن کردن آن مشتریان خود را در هوای سرد‌ گرم می‌کنند. متاسفانه این كار بسیار خطرناك است و احتمال بروز حادثه را زیاد می‌کند. لطفا رسیدگی شود.

جوابیه
در پی درج پیامی در روز چهارشنبه 4/10/1398 با عنوان «مترو ــ توسعه» مدیر روابط عمومی و اموربین‌الملل شركت راه آهن شهری تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام كرد: به دلیل هزینه‌بر بودن ساخت مترو و كسری شدید بودجه، به‌رغم تلاش متخصصان شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) شاهد رشد قابل قبول ایستگاه‌ها و خطوط مترو نیستیم. به همین دلیل رایزنی با تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط جهت افزایش منابع مالی به منظور توسعه و تكمیل خطوط در جریان است.

در پی درج پیامی در روز یكشنبه 1/10/1398 با عنوان «اتوبوس فرسوده» سرپرست روابط عمومی شركت اتوبوسرانی شهرداری تهران با ارسال نمابری اعلام كرد: با توجه به بالا بودن سن اتوبوس‌ها، به صورت مستمر اقدامات فنی جهت اورهال نمودن آنها صورت می‌پذیرد به طوری كه هم‌اكنون تمامی اتوبوس‌های فعال در پایتخت دارای معاینه فنی هستند. لازم به ذكر است در صورت اختصاص اتوبوس نو از سوی دولت محترم به شهر تهران، نسبت به جایگزینی آنها اقدام خواهد شد تا موجبات رضایتمندی شهروندان محترم فراهم گردد.