حق با شماست

حق با شماست

# تاکسی_محلاتی
بهارلو از تهران:
در روزهای شلوغ، تاكسی از چهاراه سیروس به بزرگراه محلاتی به ندرت وجود دارد و مسافران باید دقایق زیادی را منتظر تاكسی بمانند.
 
# زیرآب_ترافیک
برزای از قائمشهر:
بخش‌هایی از جاده فیروزكوه حوالی شهر زیرآب به علت عرض كم و تردد خودروهای سنگین در روزهای تعطیل دچار ترافیك می‌شود. لطفا به این وضعیت رسیدگی شود.

 # خودروسازان_ترکیه
صدیقی از تهران:
 صنعت خودروسازی تركیه كه سال‌های گذشته مانند صنعت خودروسازی ایران با بحران‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌كرد با اتكا به نخبه‌های داخلی و توسعه صنعت قطعه‌سازی پیشرفت بسیار زیادی کرد، بهتر است صنعت خودروسازی كشورمان نیز با استفاده از تجربه تركیه قدم‌های مثبتی برای احیای این صنعت اشتغال‌زا بردارد.

 # ایرانسل_اینترنت
عبادی از تهران:
 بسته‌های كوتاه مدت اپراتور همراه ایرانسل بسیار گران است و با توجه به زمان مصرف، اصلا به صرفه نیست.

 # تولید_اشتغال
كاظمی از اصفهان:
 نگاه ویژه به تولید وسایل الكترونیكی، صوتی و تصویری علاوه بر خودكفایی و بی‌نیازی از واردات باعث ایجاد اشتغال می‌شود. بهتر است دولت با كاهش واردات فكری اساسی برای تولید در این حوزه کند.

 # زمین_مازندران
فلاح از نور:
قیمت زمین و مسكن در استان مازندران به علت حضور دلالان افزایش بسیاری داشته و گرانی غیرمتعارفی در این حوزه دیده می‌شود.

 # قدردانی_ارتش-سپاه
مرندی از چابهار:
 از ارتش و سپاه بابت كمك‌های شبانه‌روزی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و حمایت‌های بی‌دریغ ایشان كمال تشكر و قدردانی را دارم.

 # تعطیلی_مدارس
احمدی از تهران:
تعطیلی دبستان‌های تهران در روز 30دی بی‌مورد به نظر می‌رسید چون پس از بارش برف روز قبل، هوا در این روز بسیار مساعد و دلپذیر بود. تعطیلی بی‌دلیل مدارس فقط به آموزش لطمه می‌زند.