4 روز جدال پیرمرد با مرگ در عمق چاه

دوربین‌های مداربسته راز ناپدید شدن مرد 73 ساله را فاش كرد

4 روز جدال پیرمرد با مرگ در عمق چاه

پیرمرد 73 ساله كه به چاه 20متری سقوط كرده بود، پس از چهار روز به طور معجزه آسایی نجات پیدا كرد. پیگیری خانواده این پیرمرد با بررسی دوربین‌های مداربسته كارخانه‌ای محل ناپدید شدن پیرمرد را نشان داد.
غیبت پیرمرد طولانی شده بود. تا به حال نشده بود بی‌خبر مدت زیادی بیرون از خانه باشد. پسرش و دیگر اعضای خانواده همه جا را به دنبال او گشتند اما كسی او را ندیده بود. به بیمارستان‌ها و كلانتری هم سر زدند، اما نتوانستند ردی از پدر پیدا كنند، به همین خاطر خودشان دست به كار شدند تا با كارآگاه بازی سرنوشت مبهم پدرش را مشخص كند.
پسر پیرمرد، مسیر اطراف خانه را جست‌وجو كرد و سراغ هر جایی كه دوربین داشت می‌رفت تا شاید با بازبینی دوربین آنجا بتواند ردی از پدر پیرش پیدا كند، هر روز كه می‌گذشت امیدش برای یافتن پدر كمرنگ‌تر می‌شد، اما سرانجام توانست با بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته كارخانه‌ای، ردی از پدرش پیدا كند.
پیرمرد در فیلم دوربین در حال حركت به سمت زمینی خاكی دیده می‌شود. دوربین‌های بعد از این زمین، تصویری از او ثبت نكرده بودند. به همین خاطر احتمال این‌كه حادثه‌ای برای پیرمرد در زمین كشاورزی پیش آمده باشد قوت گرفت.
جست‌وجو در آن منطقه آغاز شد و یكی از كارگرهای كارخانه صدای ناله‌های خفیف پیرمرد را از عمق چاهی شنید. مشخص شد، او به داخل چاه سقوط كرده است.
در ادامه آنها در تماس با آتش‌نشانی شهرستان پردیس درخواست كمك كردند و تیمی از امدادگران ساعت 3 و 50 دقیقه دوشنبه در محل چاه در منطقه كمرد پردیس حاضر شدند.
رئیس اداره آتش‌نشانی پردیس درباره این عملیات به جام‌جم گفت: پیرمرد 73 ساله داخل چاهی به عمق 20متر سقوط كرده و چهار روز در این چاه گرفتار شده بود. آتش‌نشانان در اطراف چاه كارگاهی برپا كرده و پس از ورود به داخل آن، پیرمرد را بیرون كشیدند. بر اثر سقوط پیرمرد به داخل چاه، پاهایش از ناحیه زانو دچار شكستگی شده بود.
مهدی درفكی ادامه داد: روی چاه درپوش چوبی قرار داده شده بود كه پیرمرد متوجه موضوع نشده و هنگام عبور از روی درپوش، آن شكسته شده و داخل چاه سقوط كرد. آن‌طور كه خودش اعلام كرده بود، در حال عبور از آن منطقه بوده كه ناگهان زیرپایش خالی می‌شود. در این مدت هم كسی متوجه درخواست‌های او برای كمك نشده بود.
وی با اشاره به این‌كه عملیات نجات پیرمرد 45 دقیقه طول كشید خاطر نشان كرد؛ پیرمرد پس از نجات معجزه‌آسا از داخل چاه تحویل امدادگران اورژانس شد.