جزئیات دستبرد مسلحانه  به طلافروشی

جزئیات دستبرد مسلحانه به طلافروشی

سه مرد مسلح به كلاشینكف با حمله به مغازه طلافروشی در شهرك طالقانی بندر ماهشهر دست به سرقت زدند و بعد از زخمی كردن دو نفر متواری شدند.
به گزارش جام‌جم، پیش از ظهر سه‌شنبه اول بهمن امسال فردی با پلیس تماس گرفت و از دستبرد مسلحانه به طلافروشی در شهرك طالقانی بندر ماهشهر خبر داد. زمانی كه ماموران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند مشاهده كردند كه دو نفر كه از داخل مغازه مشغول به كار بودند، هدف شلیك گلوله قرارگرفته و زخمی شده‌اند. در این مرحله آنها را به بیمارستان منتقل كردند. همچنین ماموران به تحقیق از اهالی پرداختند كه معلوم شد، سارقان مسلح سه نفر بودند كه وارد طلافروشی شده و بعد از آن‌كه دو نفر حاضر در مغازه طلافروشی را با شلیك گلوله هدف قرار داده و زخمی كرده‌اند، طلاهای زیادی را دزدیده و با انداختن در گونی سفید رنگ كه در دست یكی از سارقان بوده از مغازه بیرون آمده‌‌اند.
سارقان مسلح سر و صورت خود را با پارچه‌هایی پوشانده و زمانی كه متوجه شدند كه مردم پی به سرقت آنها برده و قصد دارند سد راهشان شوند، شروع به تیراندازی هوایی كردند. بعد از آن سوار خودروی پژو 206 سفیدی شده و به سرعت از محل دور شدند. همزمان با جمع‌بندی این اطلاعات‌، ماموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته طلافروشی و مغازه‌های اطراف پرداختند كه معلوم شد صحنه سرقت مسلحانه در آن و فرار سارقان به طور كامل صحنه به صحنه ثبت شده است. پرونده‌ای در این باره در پلیس آگاهی تشكیل شد و تحقیقات برای دستگیری سه سارق مسلح فراری ادامه دارد.