بدون چای هرگز!

بدون چای هرگز!


 روزهای بدو بدو و شلوغی. روزهای پر از همهمه و هیاهوی جشنواره‌های فجر اصلا وقت سرخاراندن هم برایمان نگذاشته است. باور بفرمایید اگر این آقای اسكندری عزیز و مهربان هی برایمان چای نیاورد، از خستگی خدای ناكرده روانه دیار باقی می‌شویم... بله خودمان هم می‌دانیم بالاخره همه‌مان باید راهی شویم، اما به تحریریه كه می‌رسیم وجدان كاری‌مان اجازه نمی‌دهد تا صفحات را به پایان نرسانده‌ایم حتی راهی دیار باقی شویم!
اوضاع به ترتیبی است که گاهی حتی یک زنگ تلفن هم کلافه‌مان می‌کند یا مثلا پاسخ دادن به یک سوال غیر‌ضروری هم می‌تواند اعصابمان را به هم بریزد.
 اما همچنان  ادامه می‌دهیم و کم نمی‌آوریم. بله.... تحریریه جام‌جم همه جوره پای این 20 صفحه طلایی ایستاده و خلاصه به مرگ و خستگی و هر مشكلی كه فكرش را بكنید، غلبه می‌كند.
توی پرانتز این را هم بگوییم البته همه چیز مشروط بر این است كه جانمان را بگیرند، اما چای‌های دبش آقای اسكندری را نگیرند.
شما هم از این طرف‌ها رد شدید بیایید با هم یك لیوان چای بخوریم تا خودتان متوجه شوید حق داریم كه بگوییم بدون چای هرگز!
 خب برویم سر اصل مطلب. صفحات امروز حسابی خواندنی‌اند. از همین صفحه 9 گرفته تا آخر 12. در همین صفحه می‌توانید بخوانید كه جشنواره موسیقی فجر امسال چه حال و هوایی دارد و چه تلاش‌هایی برای تغییر آن نسبت به دوره‌های پیش انجام شده است.
البته نویسنده مطلب زینب مرتضایی فرد در مطلبش هم گفته قصد دارد تحلیلش از جدول چند سال اخیر جشنواره را همین روزها منتشر كند.  ما پیگیر انتشار گزارشش هستیم، شما
 هم باشید.
فعلا می‌توانید آنچه را كه در نشست خبری جشنواره فجر اعلام شده در گزارش همكارمان بخوانید.
 در صفحات بعدی هم كه باز ماییم و شما و جشنواره فیلم فجر. همكارانمان رفته اند سراغ فیلم‌های تازه و تحلیل آنها. به طور ویژه و مفصل هم به فیلم روز صفر كه ماجرای دستگیری عبدالمالك ریگی است، پرداخته اند و مطالب جذاب و خواندنی را برایتان تدارك دیده‌اند. صفحات 10 و 11 انتظار شما را می‌كشند.
این صفحات جشنواره‌ای را دریابید كه به زودی تمام می‌شوند و می‌روند تا سال دیگر و بهمن دیگر.
 صفحه 12 نسبتا تاریخی هم مثل هر چهارشنبه محمدرضا كائینی رفته سراغ یكی از اعضای كمیته استقبال از امام خمینی و حرف‌های اسدا... بادامچیان را از آن روزهای پر شور و هیجان ورود امام به ایران نوشته است.گفت‌وگو روایتی ساده و جذاب دارد كه می‌تواند برای كسانی هم كه آن روزگار را درك نكرده‌اند، فضا را به خوبی ترسیم كند.