جنجال كرونایی مرگ مشكوك زن میانسال

وزیر بهداشت: هنوز مورد ابتلا به كرونا در كشور گزارش نشده است

جنجال كرونایی مرگ مشكوك زن میانسال



علت مرگ یك زن میانسال در بیمارستانی در غرب تهران در حالی احتمال به ابتلای كرونا ویروس اعلام شده كه وزیر بهداشت با رد این موضوع، اعلام كرد هنوز مورد مبتلا به كرونا در كشور شناسایی نشده است.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، تحقیقات درباره مرگ این زن 63 ساله از ساعت 11 و 30 دقیقه روز دوشنبه همزمان با گزارش مرگ او به ماموران كلانتری وردآورد آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان داد، این زن در حالی كه علائم مشكوك به ابتلا به كرونا ویروس را داشته به بیمارستانی خصوصی در غرب تهران منتقل شده بود.
پزشكان آزمایش‌های لازم برای تشخیص ابتلای این زن به كرونا ویروس را آغاز كردند، اما او به دلیل وضعیت جسمانی‌ فوت كرد.
با گزارش این موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران، او دستور تحقیقات در این باره را صادر كرد كه مشخص شد، بعد از این‌كه حال زن میانسال در خانه بد شده، خانواده‌اش او را به بیمارستان منتقل كرده‌اند.
جسد این زن با دستور قضایی به پزشكی قانونی منتقل شده تا با آزمایش‌های تخصصی علت مرگ او مشخص شود.
در حالی كه از سوی مقام قضایی اعلام شده این زن مشكوك به ابتلا به كرونا ویروس بوده، وزیر بهداشت دیروز در جمع خبرنگاران اعلام كرد، ویروس كرونای جدید، مردم مناطق زیادی از دنیا را دچار نگرانی كرده و خوشبختانه با لطف خدا، همراهی همكاران ما در هیات دولت، هوشمندی بالای مردم ایران و مراقبت شبانه‌روزی همكاران ما در وزارت بهداشت در مبادی ورودی و استان‌های كشور، تا این لحظه هیچ موردی از ابتلا به كرونا ویروس جدید را در كشور نداشته‌ایم.
دكتر سعید نمكی افزود: نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران از محل قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از چین بازدید داشت و گفت هم نظام بهداشتی ایران، بسیار مقتدر و مسلط است و هم این‌كه تا این لحظه، هیچ موردی از كرونا ویروس جدید در ایران گزارش نشده و وی روش قرنطینه و مراقبت از دانشجویان در ایران را به شدت تایید كرد.