قتل سرآشپز در رستوران

قتل سرآشپز در رستوران

كارگر رستوران كه از ایرادهای سرآشپز خسته شده بود، او را در جریان درگیری با ضربه‌های چاقو كشت.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 17 و 30 دقیقه 20 بهمن امسال یكی از ماموران كلانتری بازار با رحیم دشتبان، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان قتل سرآشپز یك رستوران گذاشت و از بازداشت عامل جنایت  قبل از فرار از صحنه قتل خبرداد. بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا به رستورانی در حوالی بازار تهران كه جنایت در آنجا رخ داده بود، اعزام شدند. متهم جوان برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران و پیكر سرآشپز كه بر اثر اصابت ضربه‌های چاقو از پای در آمده بود، به پزشكی قانونی منتقل شد.
تحقیقات نشان داد، ماموران كلانتری بازار هنگام گشتزنی در حوالی رستوران بودندكه  مشاهده كردند مردی در رستوران زخمی افتاده و مرد جوانی هم چاقو به دست در چند قدمی وی  قراردارد كه با نزدیك شدن به متهم، او را پیش از آن‌كه بتواند فرصتی  برای فرار پیدا كند، بازداشت كردند.
متهم جوان روز بعد از جنایت برای ادامه تحقیقات به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و با تشریح درگیری مرگبار او با همكارش به بازپرس جنایی گفت: من سه ماه بود كه به رستوران محل جنایت آمده بودم و به عنوان كارگر در آنجا كار می‌كردم.مقتول هم از یك ماه قبل به عنوان سر آشپز جوان در رستوران  كار می‌كرد. اوایل با هم  اختلاف و درگیری  نداشتیم و هر كدام از ما و دیگر كارگران رستوران كار خودمان را انجام می‌دادیم. بعد از چند روز اخلاق و رفتار سر‌آشپز عوض شد و مدام به من و دیگر كارگران  بر سر كارهایمان از جمله نظافت و شستن  ظروف در آشپزخانه ایراد می‌گرفت. آن روز دوباره سر شستن ظرف‌های رستوران  از من ایراد گرفت كه عصبانی شدم و با او دعوا كردم.
 متهم به قتل ادامه داد: با شدت گرفتن این درگیری نفهمیدم چطور شد كه چاقویی از آشپزخانه برداشتم و سه ضربه به او زدم كه زخمی شد. وحشت زده بودم و نمی‌دانستم چه كار كنم. ماموران كه گذری از آنجا  عبور می‌كردند متوجه ماجرا شده و وارد رستوران شدند. من بازداشت شده و سرآشپز هم فوت كرد.
 با اعتراف متهم به قتل، او در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از وی در اداره دهم پلیس آگاهی تهران
 ادامه دارد.