صنم ناهنجار قمصری

صنم ناهنجار قمصری


شما را نمی‌دانیم اما ما آن اوایل كه علی قمصری آغاز به كار كرده بود، در شیوه نواختن تار و در زبان بدنش، حسین علیزاده را می‌دیدیم. انگار كه این نوازنده جوان، مستحیل در كاریزمای نوازنده بزرگ تار، بدش هم نمی‌آمد ما این تشابه را كشف و دریافت كنیم. البته قمصری رفته‌رفته سعی كرد از زیر این سایه بزرگ درآید. حالا خبر رسیده تازه‌ترین آلبوم با آهنگسازی او و با عنوان «صنم ناهنجار» به خوانندگی علیرضا برنجیان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
خبر را مهر منتشر كرده و نوشته دانلود قانونی آلبوم صنم ناهنجار كه قطعات منتشر‌شده در آن با استفاده از اشعار رضا افشاری و میكس و مستر آن توسط مصباح قمصری انجام گرفته از دیروز یكشنبه چهارم اسفند ماه آغاز شده است.  از جمله نوازندگان این اثر می‌توان به كامران منتظری، امیرفرهنگ اسكندری، المیرا نعمت‌زاده، علی فربدنیا، اشكان مرادی، كیوان دباغی، نگار اعزازی، هانیه كیان و میثم مروستی در كنار علی قمصری اشاره كرد. علی قمصری به تازگی مشغول اجرای نخستین كنسرت‌های داخلی «زن هزار ساله» با بازی سارا رسول زاده است.
پروژه نمایشی‌-‌ موسیقایی زن هزارساله، با طرحی از لیلی عاج و نویسندگی احسان افشاری پس از حضور در جشنواره فمین سوئد، اولین اجرای داخل كشورش را در شیراز رقم زد. این اجرا براساس طرحی از عاج ساخته و پرداخته شده است.