لعنت به ترس!

لعنت به ترس!


حالا وسط این روزهای حسابی كرونایی و شلوغ، نگارنده ما با دل خوش می‌خواهد بنشیند و دوباره برایتان از تحریریه بگوید. هر چه نصیحتش می‌كنند كه ‌ای بابا! كرونا آمده، می‌خندد و می‌گوید همه كارهایی كه از دستم برمی‌‌آید را انجام می‌دهم، شستن دست‌هایم را هم از روزانه 20 بار به 45 بار ارتقا داده‌ام و نكات ایمنی را هم جدی می‌گیرم. دیگر باید چه كنم؟
من كه حق را به نگارنده می‌دهم، بله قبول دارم كه آدمیزاد اصولا از خودش راضی است! اما این بار حق دارم راضی باشم. ما در شرایط سختی هستیم. هر كاری كه از دستمان برآید را انجام می‌دهیم و بقیه‌اش را باید زندگی كنیم. ترس‌ها اگر بشوند رئیس زندگی‌مان كه دیگر چیزی از ما باقی نمی‌ماند، برای مبارزه باید قوی بود. همه جنگجوهای ترسو شكست می‌خورند. اصلا باور كنید خود كرونا عاشق جنگجوهای ضعیف است. عاشق آنها كه با شنیدن نامش فرار می‌كنند! از من نگارنده می‌شنوید هركاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید و بقیه‌اش را زندگی كنید. حتی، حتی و با تاكید سوم حتی اگر خدایی ناكرده قرار باشد دچارش شویم و اتفاق‌های زبانم لال رخ بدهد بهتر است زندگی كرده باشیم. یك دقیقه بیشتر شاد و آرام بودن خودش یك سال زیستن است. یك فیلم خوب دیدن، داستان خوب خواندن، پای نمایش دیدنی نشستن (البته نسخه نمایش خانگی تئاتر‌ها را منظورمان است والا خوب همه می‌دانیم که این روزها سالن‌های تئاتر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است) و... اینها هم كه هر كدام یك عمر زیستن محسوب می‌شوند. خلاصه با هم مقابل ترس بایستیم، نه این‌كه در كنارش باشیم و قوی‌ترش كنیم. این بود نصایح امروز نگارنده پیر ما. حالا برویم سراغ صفحات امروز كه یك تیم روزنامه‌نگار خفن از كرونا نترس آمده‌اند روزنامه و با حال خوش برایتان نوشته‌اندشان.
صابر محمدی معروف
به صابر خان یا همان س.ص.م كه البته كارهای خفنش را با این نام آخری می‌نویسیم، امروز رفته سراغ عاشقانه‌های كرونایی. در همین صفحه 9 نوشته كه شاعران و طنزپردازان چگونه
در تلاشند تا به ریش این ویروسك ملعون بخندند و با تلاش برای قوی‌تر‌كردن جامعه چطور پرونده اش را بپیچند برود پی كارش!
 در صفحه بعدی زینب مرتضایی فرد رفته سراغ موسیقی خاص سریال پایتخت و پنج سری گذشته‌اش را بررسی كرده. همكارمان به همین حد قانع نشده و درباره موسیقی سری ششم هم برای خودش گمانه‌زنی‌هایی كرده است.
 در صفحه 11 ساناز قنبری از خوب، بد، جلف برایتان نوشته و نقدهایی كه منتقدان درباره آن منتشر كرده‌اند .
در صفحه 12 هم رفته ایم سراغ سریال های شبکه نمایش خانگی. در این روزها که اغلب ما سعی می کنیم
زمان های بیشتری را در خانه بمانیم، تماشای این سریال ها می تواند اتفاق سرگرم کننده ای باشد.