تمدید قرارداد مجید حسینی برای جدایی؟

تمدید قرارداد مجید حسینی برای جدایی؟


سیدمجید حسینی مدافع تیم‌ملی برای تمدید قرارداد با باشگاه ترابوزون ترکیه به توافق رسید و این خبر چند روز قبل منتشر شد. رقم قرارداد این بازیکن هم سالانه 600 هزار یورو(بالای 10 میلیارد تومان) است.
پیشنهاد تمدید قرارداد به این بازیکن از مدت‌ها قبل مطرح شد و حتی پس از آن‌که حسینی این پیشنهاد را نپذیرفت بیشتر نیمکت‌نشین شد تا بازی کند. باشگاه اصرار داشت این اتفاق رخ دهد ولی حسینی نپذیرفت چون پیشنهادهایی رسیده بود و ترجیح می‌داد به عنوان بازیکن آزاد جدا شود و برود.اینجا بود که فرق باشگاه ترابوزون و باشگاه‌های ایرانی مشخص شد.
باشگاه ترکیه ای با بیرون گذاشتن حسینی به این بازیکن پیام داد که اگر تمدید نکند وضع همین خواهد بود. باشگاه‌های ایرانی ولی هیچ‌گاه چنین قدرتی ندارند.در هر صورت با‌خبر شدیم تمدید قرارداد حسینی با ترابوزون احتمالا برای همکاری نیست واین بازیکن در تابستان بعدی از باشگاه ترکیه‌ای جدا خواهد شد. در واقع تمدید قرارداد باعث می‌شود تا از انتقال مجید به باشگاه ترکیه‌ای پولی برسد.
آنها اعتقاد دارند چون باعث شده‌اند سید مجید دیده شود، باید حقی از انتقال او بگیرند. نکته اینجاست طبق توافق حاصل شده باشگاه استقلال هم از انتقال بعدی سید مجید حسینی حدود 10 درصد می‌گیرد. یعنی اگر این بازیکن با دو میلیون یورو به باشگاهی منتقل شود سهم آبی‌ها 200 هزار یورو خواهد بود.