دروغ كرونایی برای رهایی از دام شیطانی

دروغ كرونایی برای رهایی از دام شیطانی


زن جوان وقتی خود را در دام شیطانی مرد مسافربر دید با اجرای نقشه‌ای نجات پیدا كرد. زن جوانی وقتی پی به نقشه این مرد برد، با سرفه مدعی شد، مبتلا به كروناست.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته زن جوانی با حضور نزد احسان زمانی بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران از مرد جوانی به  اتهام آدم‌ربایی شكایت كرد. با شكایت وی پرونده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی ارسال و او مورد تحقیقات قرار گرفت. شاكی درجریان تحقیقات پلیسی گفت: چهل روز بود كه به خاطر شیوع كرونا خودم و خانواده‌ام در قرنطینه بودیم و نتوانستیم از خانه خارج شویم. بعد از 40 روز برای خرید محلول ‌های ضد‌عفونی‌كننده و موادغذایی از خانه‌ام بیرون آمدم. حوالی محله یافت‌آباد منتظر تاكسی بودم، اما به خاطر تعطیلی اكثر مغازه‌ها شهر خلوت بود. هر چه منتظر شدم خبری از اتوبوس و تاكسی نبود. سرانجام  خودروی پرایدی مقابلم توقف كرد، بعد از گفتن نشانی فروشگاه به راننده، سوار شدم و او ادامه مسیر داد.
 وی افزود: بعد از طی مسافتی او تغییر مسیر داد كه به وی اعتراض كردم كه راننده مدعی شد كه خیابان را به خاطر قرنطینه بسته‌اند و باید از خیابان دیگری برود. به رفتارش مشكوك شدم و از او خواستم كه توقف كند، اما او چاقویی را سمتم گرفت و تهدید كرد كه باید سكوت كنم، در غیر این صورت بلایی سرم می‌آورد. مرد آدم‌ربا دست بردار نبودو می‌خواست با ربودنم مرا مورد آزارو اذیت قراردهد. به او التماس كردم رهایم كند اما قبول نمی‌كرد.
آدم‌ربای شرور همچنان در حركت بود و كابوس وحشت از من دور نمی‌شد،‌ در یك لحظه با دیدن تابلویی كه دراطراف جاده درباره علائم بیماری كرونا نصب شده بود، فكری به ذهنم رسید و شروع به سرفه كردم و طوری وانمود كنم كه یك بیمار كرونایی هستم. تهدید كردم اگر توقف نكند او را هم مبتلا خواهم كرد. در ادامه راننده از ترس این‌كه او را به بیماری مبتلا نكنم مرا از ماشین به بیرون پرت كرد. بعد با خانواده‌ام تماس گرفتم و آنها برای كمك سراغم آمدند. اكنون از مرد آدم‌ربا شكایت دارم. همزمان با چهره‌نگاری از آدم‌ربای  فراری جست‌وجوی پلیس برای یافتن او ادامه دارد.