اعدام قاتلی که به‌راحتی آدم می‌کشت

اعدام قاتلی که به‌راحتی آدم می‌کشت


مرد میانسال که به اتهام قتل راننده و صاحب مغازه فرش‌فروشی در زندان رجایی‌شهر کرج بود بعد از 26 سال در زندان اعدام شد.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم ساعت 15 نوزدهم دی 69 مردی 65 ساله در مغازه فرش‌فروشی خود در شهرستان گنبد کاووس به قتل رسید. ماموران به مغازه رفته و دیدند او با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و پول‌های موجود در جیب ، کیف پول و گاوصندوقش سرقت شده است. همسایه‌ها دو مرد را آخرین بار در مغازه او دیده بودند که آنها تحت تعقیب قرارگرفتند.
سرانجام رد یکی از متهمان فراری در تهران به دست آمد و او بیست و نهم  اردیبهشت 73  از سوی پلیس تهران بازداشت شد. متهم در بازجویی به دو قتل اعتراف کرد و گفت : سال 69 با مردی افغان  به نام  لال محمد آشنا شدم و او نقشه سرقت از مغازه مقتول را  طراحی کرد. دو نفری به عنوان مشتری آنجا رفتیم و بعد از درگیری با صاحب آنجا، من گلویش را گرفتم و همدستم ضربه‌های چاقو را زد و بعد از قتل و سرقت، جسد را زیر تخت فرش مخفی کردیم. بعد از آن به شوشتر رفتم و در آنجا با مردی افغان آشنا و قرار شد برای کار دوباره به تهران برگردیم .خودرویی را دربستی کرایه کرده و در میان راه راننده را کشتیم و خودروی پیکانش را سرقت کردیم.
 با اعتراف وی، همدستانش شناسایی نشدند و متهم در دادگاه جزایی سابق محاکمه و دو بار حکم قصاص گرفت که این حکم در شعبه چهارم دیوان‌عالی کشور تائید شد. او در این سال‌ها نتوانست رضایت خانواده دو مقتول را جلب کند و با گذشت 26  سال در حالی که پا به میانسالی گذاشته بود در زندان رجایی شهر کرج پای چوبه‌دار رفت و اعدام شد.