حق با شماست

حق با شماست

#واردات_تولید_ملی
 گروسی از سمنان:
واردات کالاهای غیرضروری و کالاهایی که مشابه آن داخل کشور به‌راحتی قابل تولید و حتی در حال تولید است علاوه بر خروج ارز از کشور، باعث کاهش تولید ملی و افزایش بیکاری می‌شود. چرا فکری به حال این واردات نمی‌شود؟ کالاهایی نظیر لوازم آرایشی، گوشت و مرغ منجمد و... نمونه‌هایی از این موضوع هستند.

#اتوبان_باقری
 حمیدی از تهران:
انتهای اتوبان باقری به سمت جنوب حدفاصل آخرین دوربرگردان تا قبل از پل اول آسفالت نامناسبی دارد و بیشتر شبیه جاده خاکی شده است.

#حمایت_تولید
 مرادی از اصفهان:
 امیدوارم در سال جهش تولید، شاهد حمایت همه جانبه از سوی دولت برای رونق تولید و افزایش اشتغال باشیم.

#نظارت_نوشیدنی
 عبادی از تهران:
قیمت نــوشیدنی‌هــا با نــزدیکی فصل گرمــا رو به افــزایش است و نبود نظارت دولت و موانع نظــارتی علل اصلـی این گــرانی
است.

#دستمزد_فقر
 صبوری از اراک:
حقوق و دستمزد 15 تا 20 درصد افزایش پیدا می‌کند ولی همه کالاها 30 تا 50 درصد گران می‌شود و در این بین سرمایه‌داران سرمایه بیشتری کسب می‌کنند و کارگران فقیرتر از قبل‌‌می‌شوند.

#بازنشسته_حقوق
 میران از کرج:
قرار بود پرداخت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی بر اساس سال 99 باشد ولی بازهم بدقولی مسوولان باعث شد مستمری بازنشستگان بر اساس سال گذشته باشد.
#شکست_کرونا  
رضایی از تهران:
 همکاری مردم با وزارت بهداشت برای کنترل و شکست بیماری کرونا ‌ تحسین‌برانگیز است و نزدیک شدن به این موفقیت  بزرگ را به مردم فهیم ایران عزیز تبریک عرض می‌کنم.

#کرونا_وام
 فرزانه از شهریار:
تکلیف افرادی که وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت نکردند چیست؟ از دولت محترم تقاضا می‌شود به این افراد برای ارسال پیامک فرصتی دوباره دهد.