مشاوره تحصیلی رایگان در رادیو تهران

مشاوره تحصیلی رایگان در رادیو تهران


 مریم آصفی، تهیه‌کننده «تیک‌تاک» از رادیو تهران با بیان توضیحات بیشتر درباره این برنامه جدید گفت: مشاوره تحصیلی نقشی تاثیرگذار در سرنوشت افراد ایفا می‌کند؛ افراد با انتخاب‌ صحیح می‌توانند آینده تحصیلی و شغلی درخشانی را برای خود رقم بزنند. حال سوال اصلی این است که چگونه می‌توان انتخاب‌های تحصیلی درستی داشت و چه معیارهایی را باید در انتخاب مدنظر داشت؟
به گزارش ایسنا،او ادامه داد: بهترین راه‌حل برای داشتن انتخاب‌ تحصیلی صحیح، شناخت استعدادها، علایق و توانمندی‌‌های خود و همچنین بررسی آینده تحصیلی و شغلی پیش‌روست؛ پس تصمیم آگاهانه و منطقی رمز موفقیت است. برای داشتن چنین انتخابی، استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی کاری ضروری است. شبکه رادیویی تهران در برنامه جدید تیک‌تاک حول محور مشاوره تحصیلی پایه‌های نهم و دوازدهم همراه مخاطبان است. وی افزود: هر روز دو کارشناس برای مشاوره تحصیلی در استودیوی رادیو تهران حضور می‌یابند و درباره راه‌های شناخت استعدادهای افراد و آینده شغلی آنها مشاوره می‌دهند.
برنامه جدید تیک‌تاک کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که هر روز جز جمعه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۱۷و45 دقیقه روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲کیلوهرتز می‌رود.
گوینده سعید بارانی، نویسنده و آیتم‌ساز مریم شهرام‌پور از دیگر عواملی هستند که با این برنامه رادیویی همکاری می‌کنند.