طرح یك سریال كرونایی زده شد

طرح یك سریال كرونایی زده شد

یك تهیه‌كننده از ارائه طرح سریالی با محوریت بیماری كرونا خبر داد.




محمد قهرمانی تهیه‌كننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با صبا با بیان این‌كه به دنبال ساخت سریالی با محوریت بیماری كروناست، اظهار كرد: به‌تازگی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس فراخوانی داده بود تا طرح‌هایی كه پیامشان مبارزه با بیماری كروناست، به دبیرخانه این مركز فرستاده شود. بر همین اساس به همراه سیدمیثم ناظمی طرحی را برای آنها فرستادیم تا در صورت تصویب این كار در قالب مجموعه‌ای تلویزیونی تولید و از یكی از شبكه‌های سیما پخش شود.
وی افزود: این طرح «نوزده» نام دارد و در آن به نقش گروه‌های جهادی و مبارزه آنها با كرونا توجه می‌شود.
قهرمانی با اشاره به این‌كه برای این طرح شش یا هشت قسمت سریال درنظر گرفته شده است، توضیح داد: این كار توانایی آن را دارد كه بر تعداد آن افزوده شود. این سیناپس همان‌گونه كه گفته شده در صورت تایید از سوی شورای منتخب انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برای تولید به سیما ارجاع خواهد شد.
این تهیه‌كننده سینما تاكید كرد: آخرین فیلمی كه در سینما تولید كردم «گام‌های شیدایی» ساخته حمید بهمنی بود. جدا از این فیلم چند كلیپ نیز با محوریت ورزشكاران پارالمپیك تولید كردم كه یكی را حجت اشرف‌زاده و دیگری را صادق آهنگران
خوانده بود.
قهرمانی در پایان درباره شرایط سینما در پساكرونا نیز توضیح داد: متاسفانه بر میزان مبتلایان به كرونا افزوده شده و این امر نشان می‌دهد كه ما هنوز این مشكل بزرگ را جدی نگرفته‌ایم. در حوزه هنر نیز متاسفانه شرایط به‌هیچ‌وجه مطلوب نیست و من بعید می‌دانم در آینده نزدیك اتفاق روشنی برای سینما رخ بدهد حتی معتقدم شاید این بیماری باعث شود شكل اكران در ایران و جهان تغییر اساسی پیدا كند.