قتل پسر 25 ساله در درگیری مرگبار

قتل پسر 25 ساله در درگیری مرگبار

پسر جوان وقتی ازخانه‌شان در شرق تهران بیرون رفت فکر نمی‌کرد که درجریان  درگیری خیابانی به قتل برسد. پلیس پایتخت در تلاش برای دستگیری عامل یا عاملان این درگیری مرگبار است.  
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، آخرشب جمعه 27 تیرامسال پسر 25ساله ازخانه‌شان در یکی از محله‌های شرق تهران بیرون رفت تا به ملاقات یکی از دوستانش برود اما دیگربازنگشت. خانواده‌اش چندبار به تلفن او زنگ زدندکه پاسخگو نبود. آنها منتظر بازگشت پسرشان بودند که ساعت 2بامداد شنبه زنگ در خانه به صدا در آمد.پسر جوان پشت در بود. وقتی در را باز کردند، پسر جوان با سر و صورتی خونین وارد خانه شد، چند قدم برداشت و روی زمین افتاد. 
اعضای خانواده‌اش برای نجات پسرشان با اورژانس تماس گرفتند و وی را به بیمارستان الغدیر تهران منتقل کردند. پسر جوان به‌سختی حرف می‌زد و فقط گفت که در درگیری زخمی شده و نتوانست نامی از ضارب یا ضاربان را بیان کند.  
 پزشکان تلاش کردند وی را نجات دهند، اما ضربه‌ای که به گردنش اصابت کرده بود باعث شد بعد از چند ساعت به دلیل خونریزی جان خون را از دست بدهد.  بعد از مرگ مرد جوان، ماموران  کلانتری در محل حاضر شده و موضوع را به مصطفی واحدی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع دادند. در ادامه بازپرس جنایی و تیم تحقیق  اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در بیمارستان حاضر شده و به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند که معلوم شد او چند بار با افرادی که اختلاف‌هایی داشته، دعوا و درگیری پیدا کرده بوده، اما هیچ‌وقت در جریان این درگیری و اختلاف‌ها زخمی نشده بود. جمعه شب برای  دیدن دوستش از خانه بیرون رفته  بود که این حادثه برایش رخ داد. پرونده‌ای درباره این جنایت در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و تحقیقات برای دستگیری متهم یا متهمان فراری در حالی ادامه دارد.