کلاهبرداری میلیاردی به بهانه تحویل فوری خودرو

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه تحویل فوری خودرو

کارگر شرکت خودروسازی که به بهانه تحویل یک ماهه خودرو، 35 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در دام پلیس گرفتار شد. متهم و همدستانش برای این‌که ردی از خود باقی نگذارند، پول‌های کلاهبرداری را به حساب دختر هفت ساله‌ای واریز می‌کردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، پس از ارجاع گزارشی از یک درگیری در محدوده کلانتری کمالشهر، ماموران پلیس با حضور در محل تحقیقات خود را آغاز کرده و دریافتند، تعدادی مالباخته که قربانی کلاهبرداری شده‌اند با مراجعه به مقابل خانه مرد کلاهبردار با خانواده او درگیر و مجروح شده‌اند. پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و مشخص شد، همزمان با قرعه‌کشی شرکت‌های خودروسازی، متهم که از کارگران یکی از شرکت‌های خودروساز است ادعای تحویل یک ماهه خودرو را مطرح کرده و از طعمه‌هایش پول گرفته اما با گذشت یک ماه نه تنها خودرویی تحویل نداده، بلکه پاسخگوی متقاضیان هم نبوده.
در ادامه مشخص شد، متهم این کلاهبرداری را به صورت باند انجام داده و حدود 35 میلیارد ریال از پول‌های کلاهبرداری را به حساب دختر هفت ساله یکی از اعضای باند واریز کرده بود. 
رئیس پلیس آگاهی استان البرز دراین باره گفت: متهم ردیف اول پرونده شناسایی شد و با دستگیری او، سه همدستش شناسایی و آنها هم در دام پلیس گرفتار شدند.
سرهنگ محمدنادربیگی دراین باره گفت: متهمان تاکنون به کلاهبرداری از 25 نفر به ارزش 35 میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند.