همدستی بچه محل‌ها برای سرقت محموله 130 هزار دلاری

همدستی بچه محل‌ها برای سرقت محموله 130 هزار دلاری


مردی كه با همدستی دو بچه محلش، محموله 130 هزار دلاری را سرقت كرده بود پس از دستگیری ادعای عجیبی را مطرح كرد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی خرداد امسال مرد جوان برای انجام كاری از شهرستان به تهران آمد و مهمان یكی از اقوام بود. صاحبخانه در زمینه خرید و فروش دلار فعالیت داشت كه از مرد مهمان خواست روز بعد به جای وی به یكی از محله‌های شرق تهرن برود و از پیك یك صرافی 130 هزار دلار بگیرد و نزدش بیاورد. او قبول كرد و به آن محل رفت، زمانی كه پیك موتوری سر رسید محموله دلار را تحویل گرفت، اما همزمان دو مامور مقابلش توقف كرده و او را به‌خاطر خرید دلار قاچاق دستگیر كردند. آنها بعد از طی مسافتی، دلارها را سرقت كرده و طعمه‌شان را از ماشین بیرون انداختند.
پس از این شكایت، تحقیقات پلیس آغاز و با بررسی دوربین‌های مداربسته، یكی از متهمان كه راننده بود، شناسایی و دستگیر شد.
متهم نزد عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران گفت؛ طراح اصلی ماجرا فرید بوده و آن روز با همدستی او و پیمان كه هم‌محلی هستند، نقشه را اجرا كرده‌اند.
دو متهم دیگر هم بازداشت شدند كه طراح آدم‌ربایی و سرقت گفت: با شاكی مراوده مالی داشتم و 160 هزار دلار به او دادم كه آن را برنگرداند و منكر آن شد. من هم برای انتقام این نقشه را طراحی و اجرا كردم.
متهمان روانه بازداشتگاه اداره یكم پلیس آگاهی تهران شدند. همچنین سوابق كیفری سركرده باند نشان می‌دهدكه او سابقه سرقت مسلحانه نیز دارد.