کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث


 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از بازداشت شرور سابقه‌داری معروف به «حرمله» خبر داد. متهم با همكاری و مشاركت نیروی انتظامی و دفتر دادستانی در یك عملیات ویژه پلیسی دستگیر شد. این متهم دارای سابقه كیفری و از اراذل و اوباش تحت تعقیب دادستانی نهاوند بود و در سابقه وی اقدام به شرارت، عربده‌كشی، استفاده از سلاح گرم و سرد گزارش شده است.
شاكی پرونده‌ای كه در كشور كره جنوبی زندگی می‌كرد، توانست با هماهنگی قضایی به‌طور آنلاین در جلسه قضایی حاضر شود. جلسه آنلاین رسیدگی به شكایت شاكی پرونده‌ای كه تقاضای احقاق حق كرده و هم‌اكنون در سئول پایتخت كشور كره جنوبی زندگی می‌كند روز سی‌ام تیر امسال در شعبه اول دادیاری دادسرای شهرستان بیرجند خراسان جنوبی برگزار شد.
وی در این دادگاه آنلاین در اظهارات خود با قاضی پرونده، از ارتباط آنلاین برقرار شده به جهت كم‌هزینه بودن جلسه رسیدگی، رضایتمندی كامل خود را اعلام و اظهارات  خود را درباره پرونده‌اش ابراز كرد.
 شرور سابقه‌دار كه به سه فقره قتل و ۱۱فقره سرقت مسلحانه در ایرانشهر دست زده بود بازداشت شد. با دریافت نیابت قضایی از دادسرای دلگان مبنی بر متواری شدن قاتل فراری در ایرانشهر تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان تحقیقات را آغاز کرد و معلوم شد، این فرد شرور جرایم متعددی از جمله حمل سلاح گرم، سرقت‌های مسلحانه و سه فقره قتل در پرونده‌اش دارد و تحت تعقیب مقامات قضایی است.
سرانجام او در یكی از روستاهای حاشیه این شهر بازداشت و در بازرسی از مخفیگاهش یك قبضه كلت كمری، یك قبضه سلاح كلاش به همراه یك تیغه خشاب حاوی ۱۲عدد فشنگ جنگی كشف كردند.
متهم 26ساله در جریان تحقیقات به سه فقره قتل و ۱۱فقره سرقت‌های مسلحانه خودرو در سطح شهرستان دلگان و ایرانشهر اعتراف كرد.