پشت نیمکت

پشت نیمکت

 شنیده می‌شود محسن ربیع‌خواه، هافبک دفاعی پرسپولیس، پیشنهاد خارجی دریافت کرده و از الان به فکر جدایی از جمع قرمزهاست.
 شنیده می‌شود جواد نکونام با پیشنهاد اولیه و مالی فولاد برای فصل بعد مخالفت کرده است. گویا او توقع پیشنهاد بالاتری داشته است.
 شنیده می‌شود با توجه به شایعه جدایی خلیل‌زاده از پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی قصد دارد سیدجلال را حفظ کند. اخیرا شایعاتی شنیده می‌شد که شاید سیدجلال برود.
 شنیده می‌شود محمد دانشگر با وجود اخراج از استقلال خیلی زود به تمرینات بازخواهد گشت. او ظاهرا به فرهاد مجیدی هم پیامک عذرخواهی داده است.
 شنیده می‌شود اختلافات بین مجید جلالی و تعدادی از بازیکنان گل‌گهر عمیق‌تر شده است. آنها اعتقاد دارند جلالی به‌درستی از بازیکنان بازی نمی‌گیرد. انتقادات آنها به گوش سرمربی گل‌گهر رسیده است.
شنیده می‌شود ستار همدانی بازیکن اسبق استقلال به دلیل بیماری کلیوی مدتی است درگیر دوا و درمان است و در این روزهای کرونایی مجبور است مداوم به بیمارستان مراجعه کند.
 شنیده می‌شود شجاع خلیل‌زاده مدافع قرمزها تصمیم قطعی خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته، مگر این‌که باشگاه بتواند رقم قراردادش را به شکل چشمگیری افزایش دهد.
 شنیده می‌شود تراکتورسازی از همین حالا با تعدادی از ستاره‌های استقلال و پرسپولیس مذاکرات مقدماتی داشته است و پیشنهادهای بالایی به آنها ارایه کرده.
 شنیده می‌شود شیخ دیاباته دیگر تمایلی ندارد در استقلال فصل بعد باشد و ترجیح می‌دهد به باشگاهی برود که هم راحت‌تر پول بگیرد و هم قرارداد سنگین‌‍تری ببندد. باشگاه استقلال برای فصل بعد با مشکلات مالی زیادی روبه‌روست.