حق با شماست

حق با شماست

# خط_عابر
امینی از تهران:
ݢݢمدتی است خیابان میرداماد را آسفالت کرده‌اند، اما خط‌کشی آن فراموش شده‌است. عابران برای تردد در محدوده مسجدالغدیر با مشکل رو به رو هستند، چون سرعتگیر و خط‌کشی عابر در نظر گرفته نشده‌است.

# آزمایش_کرونا
امیری از کرمانشاه:
آزمایشگاه‌های مختلف برای گرفتن تست کرونا هزینه‌های متفاوتی از شهروندان دریافت می‌کنند و این به مشکلات ما که به سلامت خود اهمیت می‌دهیم، اضافه می‌کند. بهتر است مسؤولان به این مراکز نظارت بیشتری داشته‌باشند.

# کارمند_خصوصی
یعقوبی از تهران:
کارمندان بخش خصوصی به‌سختی می‌توانند دورکار شوند، چون کارفرمایان به این مهم توجه نمی‌کنند. بهتر است ستاد مقابله با کرونا به این مهم توجه داشته‌باشد و به بخش‌های خصوصی نیز نظارت کند تا حقی از کارمندان این مراکز ضایع نشود.

# ماسک_گران
خداپرست از اصفهان:
حدود چهار ماه از شیوع کرونا در کشور می‌گذرد، اما مسؤولان هنوز نتوانسته‌اند سازوکار مناسبی برای توزیع ماسک در نظر بگیرند، هر مغازه و داروخانه‌ای ماسک را با یک قیمت می‌فروشد. نظارت حداقل کاری است که مدیران باید انجام دهند، اما این را هم دریغ می‌کنند.

# آتش_جنگل
نادری از شهرکرد:
شیوع کرونا بیشتر شده و توجه به آتش‌سوزی جنگل‌ها کمتر شده‌است، این درحالی است که درمناطق کوهستانی هنوز آتش‌سوزی جنگل اتفاق می‌افتد. مدیران منابع طبیعی باید برای مهار آتش به لوازمی مانند آتش‌کوب مجهز شوند.

# مستاجر_کرونا
شهابی از تبریز:
افزایش بهای طلا و ارز سبب شده برخی صاحبخانه‌ها اجاره ملک خود را افزایش دهند. در این بین حقوق کارمندان افزایش چندانی نداشته و با افزایش کرایه‌ها همخوانی ندارد. لطفا صدای مستاجران را در روزهای شیوع کرونا و گرانی به  گوش مسؤولان برسانید.

# نظافت_پاکبان
عباسی از تهران:
از شهروندان تقاضا دارم زباله‌هایی را که احتمال می‌دهند به ویروس کرونا آلوده است در کیسه‌های مشخص بگذارند و روی آن اخطار بنویسند تا سلامت پاکبان‌ها و افرادی مانند کودکان
زباله گرد بیشتر از این به خطر نیفتد.