مدافع اخراجی استقلال:  ناگهان از کوره در رفتم

جزئیات قهر جنجالی دانشگر، استوری عجیبش و همینطور وساطت بازیکنان

مدافع اخراجی استقلال: ناگهان از کوره در رفتم

در تمرین روز سه‌شنبه استقلال اتفاقی عجیب رخ داد. محمدرضا دانشگر در حالت هجومی تیم، نفوذ کرد و به وریا غفوری پاس داد، اما کاپیتان استقلال آن را نگرفت. وریا خطاب به او گفت: «مدافع را چه به حمله؟ عقب بمان و پستت را خالی نگذار.» گویا وریا به خاطر صحبت‌هایی که با فرهاد مجیدی داشت، به عنوان بزرگتر تیم‌، این جمله را به دانشگر گفت اما مدافع معمولا شاکی استقلال با حالت خشم کاورش را از تن درآورد، به زمین کوبید و رفت! فرهاد مجیدی و وریا غفوری و البته دیگر بازیکنان استقلال، با دیدن این صحنه شوکه شدند. دانشگر به رختکن رفت. لباسش را پوشید و محل تمرین را ترک کرد. ساعتی بعد هم تصویری از حضور در یک بازار منتشر کرد که انگار دهن کجی به مجیدی بود؛ چراکه پیش از آن، سرمربی استقلال او را به باشگاه واگذار کرد. خیلی‌ها تصور کردند دانشگر با انتشار این استوری به مجیدی فقط یک پیام داده که؛ مهم نیست!  البته بماند که او مجبور شد دقایقی بعد پست خود را به واسطه تماس بعضی از بازیکنان استقلال پاک کند. یکی از دوستان نزدیک دانشگر در تیم با او تماس گرفت که «این چه کاری است؟ الان همه می‌گویند تو داری با این کار به مجیدی دهن‌کجی می‌کنی.» دانشگر هم در پاسخ گفت: «این عکس را قبل از تمرین گرفتم و حتی خبر نداشتم به باشگاه واگذار شده‌ام. به دوستم قول دادم این عکس را منتشر کنم. بعد از تمرین این کار را کردم. بعد فهمیدم باید به کمیته انضباطی بروم.» او همچنین درباره قهر با وریا و ترک تمرین گفت: «یک لحظه از کوره در رفتم...»
دانشگر به کمیته انضباطی نمی‌رود!
این‌که مجیدی و کادرش این حرف‌ها را باور کرده‌اند مشخص نیست، اما او فعلا حق حضور در تمرینات را ندارد. دیروز رسانه‌ها از این نوشتند که قرار است دانشگر به کمیته انضباطی باشگاه برود، ولی این خبر با‌توجه به اتفاقات گذشته، ممکن نیست، چون استقلال اصلا کمیته انضباطی ندارد! در گذشته فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سیدحسین حسینی و حتی خود مجیدی قرار بود به کمیته انضباطی باشگاه بروند، ولی دریغ از برگزاری یک جلسه. حالا خبرهای تکمیلی‌تر حکایت از آن دارد که با وساطت چند بازیکن از جمله فرشید اسماعیلی، حسینی و... احتمالا دانشگر بخشیده  و به‌زودی در تمرینات استقلال حاضر می‌شود. ظاهرا وریا هم چیزی از این بازیکن به‌دل نگرفته است. از سویی استقلال این روزها با مشکلات فراوانی روبه‌روست و مجیدی هم انگار نمی‌خواهد خیلی حساسیت به خرج دهد.



حرف‌های دانشگر بعد از اخراج
محمد دانشگر مدافع استقلال بعد از اخراج از سوی مجیدی، حرف‌هایی زد که خلاصه‌ای از آنها را می‌خوانید؛
ما مشغول فوتبال درون تیمی بودیم که یکی از بازیکنان جمله‌ای گفت که ناراحت شدم.
من سبک بازی‌ام این‌گونه است،بارها در تمرینات و بازی‌ها جلو رفتم و پاس داده‌ام آن هم در حضور مربی، نمی‌دانم چرا این حرف را به من زدند و گفتند جلو نرو و حمله نکن.
وقتی آن حرف را از هم‌تیمی‌ام شنیدم شوکه شدم. آنقدر ناراحت شدم که مستقیم از زمین بیرون رفتم.
شاید الان که فکر می‌کنم نباید  زمین تمرین را ترک می‌کردم.
شایعه کرده‌اند با مجیدی بحث کردم؛ در‌حالی که اصلا اینطور نبود. این دروغ است.
مرا به باشگاه واگذار کرده‌اند؟ نظر کادر‌فنی این بوده و به هر چه آنها بگویند احترام می‌گذارم.



نامجو‌مطلق: دانشگر در اختیار باشگاه است
مجید نامجو‌مطلق، مربی استقلال درباره آخرین وضعیت محمد دانشگر، بازیکن اخراجی این تیم می‌گوید: «بازیکنان بزرگ باید خود را در مجموعه تیم برای جوان‌ها الگو کنند. دانشگر بی‌نظمی کرد و این موضوع بی‌احترامی به کادر‌فنی، بازیکنان تیم و مجموعه باشگاه بزرگ استقلال بود. در حال‌حاضر کادر‌فنی او را در اختیار باشگاه استقلال قرار داده است و نحوه برخورد باشگاه با وی مشخص نیست.»