خائن‌ها اینجا هستند!

یک بار دیگر کارشکنی علیه جودوی ایران؛این بار سوئیس ویزا نمی دهد

خائن‌ها اینجا هستند!

  26‌شهریور، دادگاه حکمیت ورزش برای رسیدگی به پرونده شکایت جودو ایران علیه تعلیق ناعادلانه در سوئیس برگزار می‌شود. تا پیش از این و به‌دلیل شرایطی که ویروس کرونا در جهان به وجود آورده، قرار بود این دادگاه به صورت آنلاین برگزار شود که با اعتراض فدراسیون جودو ایران و کمیته‌ملی المپیک ظاهرا تغییری در این برنامه به وجود آمد. قرار است هیات اعزامی از ایران راهی سوئیس شود تا از نزدیک دفاعیات خودشان را ارائه دهد، اما مشکل بزرگ از طرف کشوری وجود دارد که در ظاهر بی‌طرف است و نقش میانجی را بازی می‌کند. کشور سوئیس.
اما با‌وجود هماهنگی‌های صورت گرفته وزارت ورزش و جوانان با وزارت امور خارجه و همکاری این وزارتخانه و ارسال یادداشت به سفارت سوئیس در ایران، متاسفانه این سفارتخانه تاکنون هیچ همکاری با فدراسیون جودو نکرده و این عدم همکاری نگرانی‌های زیادی را درخصوص اعزام به موقع هیات اعزامی به دادگاه حکمیت ورزش ایجاد کرده است. فدراسیون جودو امیدوار است سفارت سوئیس در ایران باتوجه به فرصت کوتاه باقی‌مانده، برای صدور به‌موقع روادید اقدام کند تا مشکلی برای حضور نمایندگان ایران در دادگاه CAS به‌وجود نیاید.
با آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو که همیشه در این زمینه پاسخگو بوده است تماس گرفتیم که این بار موفق به برقراری ارتباط نشدیم اما میراسماعیلی ظاهرا حرف خودش را در اینستاگرام زده است. او با انتشار بخشی از فیلم دلیران تنگستان هرآنچه را که باید به زبان آورده است. بخشی از این فیلم که میراسماعیلی منتشر کرده این مضمون را دارد: «برادران، ما امروز در لحظه تاریخی حساسی قرار گرفتیم که بی‌تردید ورق درخشانی از تاریخ مبارزات ملت را به خود اختصاص خواهد داد. مهم این است که با دو حریف در میدان می‌جنگیم، یک حریف دشمن مهاجم و حریف دیگر خائنینی که تن به نوکری متجاوز داده‌اند. ای‌کاش فقط با دشمن اصلی روبه‌رو بودیم چون با همه زورمندی‌اش، می‌جنگیدیم، می‌کشتیم و کشته می‌شدیم. ضربه اصلی را همین خائنین به ما می‌زنند.»