سرنخ ابتلای ترامپ به کرونا

سرنخ ابتلای ترامپ به کرونا


دونالد ترامپ و همسرش کجا به ویروس کرونا شدند؟ اکنون گفته می‌شود آزمایش عده مبتلا دیگری نیز در کاخ‌سفید مثبت بوده است. رسانه‌ها احتمال شیوع کرونا در مراسم معرفی امی بارت برای عضویت در دیوان‌عالی را منتفی نمی‌دانند.
به گزارش دویچه وله، پزشکان می‌گویند علائم و نشانه‌های ابتلا به ویروس کرونا پس از پنج روز خود را نشان می‌دهد. اکنون اخباری درباره شیوع کرونا در کاخ‌سفید در رسانه‌های آمریکا منتشر شده است. روز جمعه دوم اکتبر، تست کرونای دونالد ترامپ و همسرش مثبت اعلام شده بود. ترامپ برای مداوا در این بین، به بیمارستان نظامی والتر رید، واقع در شمال واشنگتن منتقل شده است. اما اکنون رسانه‌ها به دنبال سرنخ ابتلای ترامپ و ملانیا به ویروس کرونا هستند.
خبرنگار روزنامه واشنگتن پست با توجه به موارد ثبت شده درباره ابتلا به ویروس کرونا در دایره مناسبات دونالد ترامپ، احتمال شیوع کرونا در کاخ‌سفید در رابطه با ضیافت معرفی امی کانی بارت برای عضویت در دیوان‌عالی آمریکا را منتفی ندانسته است. روز شنبه گذشته ۲۶سپتامبر در باغ رز کاخ‌سفید مهمانی بزرگی برای پیشنهاد عضویت بارت برگزار شد. گفته می‌شود مدعوین در این مراسم نه ماسک بر چهره داشتند و نه فاصله‌ها را رعایت کرده بودند.
چند نفر از شرکت‌کنندگان در این مراسم پس از آن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ از آن جمله شخص رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش.
این‌که ترامپ در تماس با مهمانان در این ضیافت مبتلا به کرونا شده است یا پس از آن از طریق تماس با مشاور خود، هوپ هیکس، روشن نیست. اما اکنون روشن شده است عده‌ای از کسانی که در آن ضیافت بوده‌اند، از‌جمله رئیس دانشگاه نوتردام و همچنین دو سناتور آمریکایی به این ویروس مبتلا شده‌اند.