حق با شماست

حق با شماست

# گرانی-مسکن
مظاهری از تهران:
از نقش دلالان در مسکن خیلی حرف زده‌اند، اما کسی به نقش شهرداری در گرانی مسکن اشاره نمی‌کند. شهرداری تهران با افزایش مالیات پروانه ساخت، مقصر اصلی گرانی مسکن است و متاسفانه نه تنها به وظایف خود عمل نمی‌کند، بلکه مشکلات بسیاری هم بر سر راه مردم می‌گذارد.

#ترافیک-وانت-‌بار
جوادی از تهران:
هر بار به وانت‌بارهای فروش میوه اعتراض می‌کنیم، می‌گویند کارشان خلاف قانون است. اما قانونی که اجرا نشود به چه درد می‌خورد. در اتوبان شهید محلاتی نزدیک پل ری همیشه به واسطه نزدیکی به بازار، ترافیک وجود دارد؛ اما ازدحام وانت‌بارهای میوه‌فروش باعث چندبرابر شدن این ترافیک می‌شود. در همه این هفته‌ها هم اهالی تماس گرفته‌اند،‌ ولی کوچک‌ترین تغییری در وضعیت آنها به وجود نیامده است.

#بورس -دولت
عزیزی از اصفهان:
چرا دولت پاسخی در مقابل آن همه مردمی که به تشویق دولت به سرمایه‌گذاری در بورس اقدام کردند، ندارد؟ چرا هیچ حمایتی از آنها نمی‌کند؟ حتما آنها هم باید مثل مالباخته‌های موسسه‌های مالی، حیران خیابان‌ها شوند؟

#لیست- بازنشسته
محمدی از ساری:
در پرداخت‌های تازه یارانه و کمک هزینه معیشتی، خانوارهای جامانده هم اضافه شده‌اند، اما کاش دولت محترم بازنشستگان حذف شده را به این فهرست اضافه کند.

#روشنایی -معابر
امامی از تهران:
بسیاری از معابر تهران، غرق در خاموشی است. حالا هم که ساعت‌ها به عقب کشیده شده، کسی جرات نمی‌کند از ساعت7
به بعد در این معابر تردد  کند. بلوار کچوئی فردیس کرج یکی از جاهایی است که روشنایی ندارد.

#موش‌ -تهران
جلیلی از تهران:
تهران شده است محل جولان موش. روزی که حرف از زلزله می‌شود چند مسؤول درباره خطرات وجود این موش‌ها حرف می‌زنند و موضوع فراموش می‌شود. درصورتی که همه می‌دانند باید محل تغذیه این جانوران را محدود کرد و با مغازه‌هایی که جوی‌های جلو مغازه را با سطل آشغال اشتباه گرفته‌اند،
برخورد کرد.