دزد گوشی دختر قاسم‌خانی هم دستگیر شد

24 باند خلافکاری در طرح کاشف پلیس دستگیر شدند

دزد گوشی دختر قاسم‌خانی هم دستگیر شد

262سارق، مالخر، زورگیر و مجرم حرفه‌ای در طرح کاشف پلیس پایتخت دستگیر شدند.
به گزارش جام‌جم این مجرمان در قالب 24 باند فعالیت داشتند و ۶۶ نفر از افراد دستگیرشده مرتکب سرقت از منازل، اماکن، مغازه‌ها و... شده بودند. همچنین ۱۸ نفر مرتکب سرقت موتورسیکلت شده، ۳۱ نفر به اتهام جعل و کلاهبرداری و ۱۶ نفر نیز به دلیل ارتکاب جرایم مرتبط با قتل، شرارت و آدم‌ربایی دستگیر شدند. در این طرح سارق زورگیری که با استفاده از قمه گوشی موبایل دختر مهراب قاسم‌خانی را به سرقت برده بود نیز دستگیر شد. قاسم‌خانی درخصوص وضعیت روحی دخترش گفت: این حادثه باعث‌شده دخترم از بیرون رفتن بترسد و حتی زمانی که قصد دارد خودرویش را داخل پارکینگ منتقل کند از من می‌خواهد مقابل در پارکینگ مراقب وی باشم.
دختر قاسم‌خانی هم درباره روز سرقت گفت: 23شهریور امسال از خانه‌مان در میدان هروی بیرون آمدم. وقتی سوار ماشین شدم، سارق در سمت شاگرد را باز كرد و گفت گوشی را می‌دهی یا بكشمت. سارق قمه‌ای در دست داشت. گوشی را به او دادم. وقتی رفت، شروع به داد و فریاد كردم كه سرایدار به كمكم آمد، اما سارق او را هم تهدید كرد.
فرمانده انتظامی تهران‌بزرگ در حاشیه این طرح درباره مهم‌ترین پرونده‌های رسیدگی‌شده در این مرحله از طرح کاشف نیز گفت: یک باند سه نفره سرقت خودرو که بیش از ۱۰ سال به ارتکاب جرم به شکل حرفه‌ای اقدام کرده بودند در این مرحله از طرح منهدم شد. همچنین سه شرکت که در واقع سه باند بودند و در پوشش شرکت، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان تحت عنوان لیزینگ خودرو کرده بودند نیز منهدم شدند. باندی دیگر نیز اقدام به جعل انواع و اقسام مدارک دولتی، تحصیلی و... کرده بود که دستگیر شدند.