شبكه نمایش و پخش منتخب‌های هفته

شبكه نمایش و پخش منتخب‌های هفته


به گزارش روابط‌عمومی شبكه نمایش، این شبكه در بخش منتخب هفته به فیلم‌هایی با مضمون خبرنگاری و در بخش صحنه‌گران به مرور آثار فیلم‌های ژرار دوپاردیو، بازیگر مشهور فرانسوی خواهد پرداخت.
همچنین این شبكه روز پنجشنبه
۲۴ مهرماه به مناسبت روز جهانی نابینایان و نیز پارالمپیك در ساعت ۱۵ فیلم‌رادیو و در ساعت ۱۷ فیلم هندی تاریكی با بازی آمیتا باچان را برای پخش در این روز
در نظر گرفته است.
شبكه نمایش در باكس ساعت ۱۳ كه اختصاص به پخش فیلم‌های ایرانی و تله‌فیلم دارد از شنبه ۱۹مهرماه تا جمعه به ترتیب فیلم‌های: تصادف ممنوع، زهر و پادزهر، پاییز، یكی بود یكی نبود، تعبیر خواب، آزادراه و ستاره شرق را در نظر گرفته است.
حرفه خبرنگاری از آن دسته شغل‌هایی است كه به سبب سختی كار و موقعیت‌های ویژه‌ای كه شاغلان این رشته در آن قرار می‌گیرند، همواره مورد توجه سینما بوده و هست. شبكه نمایش، این هفته در بخش منتخب خود به فیلم‌هایی با مضمون خبرنگاری می‌پردازد.
علاقه‌مندان می‌توانند از شنبه تا جمعه به ترتیب فیلم‌های: نجات بزرگ، شیرها در برابر بره‌ها، گزارشگر ویژه، دوربین مخفی، حقیقت محض، خبرنگار و فیلم ایرانی خاكستر سبز را به تماشا بنشینند.
این شبكه در بخش صحنه‌گران هفته به مرور آثار ژرار دوپاردیو، یكی از پركار‌ترین هنرپیشه‌های تاریخ سینما خواهد پرداخت. این بازیگر توانسته دو بار جایزه سزار و یك‌بار جایزه گلدن گلوب را از آن خود كند. ضمن این‌كه او تاكنون ۱۵ بار نامزد دریافت جوایز سزار بوده است و به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم‌های آخرین مترو و سیرانو دوبرژراك جایزه سزار بهترین بازیگر نقش اول را دریافت كرده است.
فیلم‌های این بازیگر به ترتیب: شور جهانی، بعدازظهر من با مارگریت، وداع با ابلهان، ژرمینال، آخرین مترو، ردپا و
الماس ۱۳ از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از این شبكه روی آنتن می‌رود.
فیلم‌های جذاب شبكه نمایش از شنبه تا جمعه ساعت ۲۳  همكاری محرمانه، توفان كامل، آخرین قربانی، راز هانری بیك، اسرار رسمی، مسیر مخفی و در مه خواهند بود.
فیلم‌های كلاسیك این هفته شبكه نمایش به ترتیب: دره انتقام، ارتش سایه‌ها، عدالت زورو، جنگل آسفالت، شطرنج‌بازان، ساعت اسلحه و سانشوی مباشر، از شنبه تا جمعه ساعت یك بامداد پخش می‌شوند.