AFC شكایت النصر را رد كرد

AFC شكایت النصر را رد كرد

تیم فوتبال النصر در عرض كمتر از یك ماه، دو مرتبه مقابل پرسپولیس شكست خورد. یك بار هفته پیش در ورزشگاه جاسم بن‌حمد و در بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و یكی هم در پرونده شكایت‌شان از تیم ایرانی كه ادعا می‌كردند پرسپولیس از بازیكنان جدید خود به صورت غیر‌قانونی استفاده كرده است.
بعد از ارسال شكایت تیم عربستانی، كنفدراسیون فوتبال آسیا سه‌شنبه گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس از این باشگاه خواست كه دفاعیات و اسناد خود را تا روز پنجشنبه به این نهاد ارائه دهد. در نهایت، كمیته انضباطی كنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته تشكیل جلسه داد و اعتراض باشگاه النصر را رد كرد تا پرسپولیس همچنان فینالیست لیگ قهرمانان باقی بماند. كمیته انضباطی كنفدراسیون فوتبال آسیا براساس ماده 51 اساسنامه لیگ قهرمانان آسیا شكایت النصر عربستان را مورد بررسی قرار داد و آن را رد كرد.
بعد از اعلام این خبر، هیات‌مدیره باشگاه النصر به ریاست صفوان السویكت اعتراض خود را اعلام كرده و قصد دارند موضوع را در CAS پیگیری كنند. عبدالعزیر المریسل، خبرنگار حوزه النصر در عربستان گفت: النصر پرونده را به دادگاه بین‌المللی ورزش خواهد برد. نكته جالب این كه بعد از اعلام این خبر، هواداران تیم الهلال كه رقیب اصلی النصر هستند در شبكه‌های مجازی شروع به خوشحالی كردند.