جواب

جواب

پیرو مطلب منتشر شده در تاریخ 23/07/99 با کد خبر 80021، با عنوان «5/3 میلیون دانش‌آموز شاد نیستند» به شرح تصویر پیوست، خواهشمند است به استناد ماده 23 قانون مطبوعات، دستور فرمایید جوابیه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به شرح زیر منتشر شود.
با تجدید احترام
استفاده از شاد رایگان است
پیرو مطلب منتشر شده در تاریخ 23/07/99، با کد خبر 80021 در روزنامه جام‌جم، با عنوان «5/3 میلیون دانش‌آموز شاد نیستند»، ضمن سپاس از آن رسانه وزین، با احترام به استحضار می‌رساند؛
برخلاف ادعای طرح شده مبنی بر هزینه‌دار بودن استفاده از اینترنت اپراتورها در برنامۀ شاد، موارد زیر قابل ذکر است:
1-ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای حمایت از دانش‌آموزان و معلمان و ایجاد دسترسی آسان به آموزش آنلاین در شرایط کرونا، امکانات ویژه‌ای ارائه کرده است.
2-مشترکان ایرانسل از بامداد 16 شهریور ماه 1399 تا اطلاع ثانوی، بدون نیاز به تهیۀ بستۀ دیتا، می‌توانند به سامانۀ شاد دسترسی داشته باشند. در هنگام استفاده از این سامانه، اینترنت مصرفی برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود و در طول استفاده از سامانۀ شاد، اینترنت رایگان به صورت خودکار برای کاربران فعال می‌شود.
3-با اشاره به اینکه استفاده از برنامۀ شاد برای تمام مشترکان ایرانسل رایگان است، یک خانواده با هر تعداد دانش‌آموز برای تحصیل آنلاین نیازی به تهیۀ بسته‌های اینترنت ندارد. همچنین اگر مشترکان نیاز به خرید بستۀ اینترنت همراه برای مصارف دیگری دارند، می‌توانند بسته‌های بلندمدت و مقرون به صرفۀ ایرانسل را تهیه کنند و هزینه‌های مصرف اینترنت خود را کاهش دهند. به عنوان مثال بسته 180 روزۀ 48 گیگابایتی ایرانسل مقرون به صرفه‌تر از بستۀ 10 گیگابایتی یک‌ماهه است.
4-ایرانسل همچنین برای دانش‌آموزان مدرسه‌هایی که از سامانۀ شاد برای آموزش آنلاین استفاده نمی‌کنند و نیز دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزشی که از پلتفرم‌های آموزش آنلاین خود استفاده می‌کنند، بسته‌های اینترنت با تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این بسته‌ها به آی‌پی سامانۀ آموزش آنلاین که در سیستم آموزشی مؤسسۀ محل تحصیل ثبت شده باشند، تعلق می‌گیرد.
5-ایرانسل همچنین با ارائۀ زیرساخت آموزش آنلاین دانا پلاس، امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین از این طریق را در اختیار مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزشی قرار داده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت دانا پلاس به نشانی plus.danaapp.ir ، از امکان استفادۀ رایگان ویژۀ مدارس استفاده کنند.
ایرانسل، به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری» با شعار «تجربه زندگی دیجیتال»، همواره در ارائه خدمات گوناگون و متنوع به مشترکان پیشگام بوده است.
روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل